Gå til innhold

oljelampe?

Gjest det ønskjer eg meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins det framleis oljelampar? Eller noko anna som er levande lys (ikkje stearin eller telys). Med moderne design, ikkje gamle hytteparafinlampar!

Eg hugsar dei vert lite populære, for dei velta lett og var farlege.

Skrevet

Eg har ikkje kikka så nøye etter slikt i det siste, men for nokre år sidan så var det små, kjekke lamper som ein "skrudde fast" oljebehaldaren i slik at dei vart trygge mot lekkasje o.l.

Eg har ei slik lampe sjølv, funkar veldig bra, og det var mange fine designer også. Dei var ikkje så store, men det gjer jo berre at du kan sette dei på bordet utan at det verkar anmassande. Du får ikkje så mykje LYS av dei, men det er veldig koseleg å sjå på. Som eit telys i lysstyrke eller så, trur eg. Oljebehaldarane fins framleis å få kjøpt, så kanhende du finn lamper rundtomkring også.

Skrevet

Eg har ikkje kikka så nøye etter slikt i det siste, men for nokre år sidan så var det små, kjekke lamper som ein "skrudde fast" oljebehaldaren i slik at dei vart trygge mot lekkasje o.l.

Eg har ei slik lampe sjølv, funkar veldig bra, og det var mange fine designer også. Dei var ikkje så store, men det gjer jo berre at du kan sette dei på bordet utan at det verkar anmassande. Du får ikkje så mykje LYS av dei, men det er veldig koseleg å sjå på. Som eit telys i lysstyrke eller så, trur eg. Oljebehaldarane fins framleis å få kjøpt, så kanhende du finn lamper rundtomkring også.

takk! Jeg har sett på nettet oxo, det fins noe. Men jeg hadde håpet at de lyste like sterkt som stearin. Telys blir mer koselys, og man må ha mange. Tror likevel jeg må finne meg 2-3 oljelamper, for det er mye mas å skifte telys og stearinglys hver dag. Jeg bruker mye.

De jeg så på nettet var dyre, fx stelton til 400-500 kr., det er latterlig, og ikke var den spes. pen heller.

Takk skal du ha iallfall, jeg finner nok noe i butikkene nå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...