Gå til innhold

Kul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merket i stad når jeg kom hjem fra butikken att det gjorde så utrolig vondt i det ene brystet hvis jeg kom atti.. Sjekket det og akkurat der brystvorta er kjenner jeg en liten kul. Kjenner den til å med når jeg ikke er atti brystet... Hva kan det være?? *bekymret..*

Skrevet

Hei,

Hvis det er rett under huden, så er det sannsynligvis bare en kvise (eller en dyp kvise), eller noe annet helt ufarlig - men du bør jo få det sjekket hos legen.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Hvis det er rett under huden, så er det sannsynligvis bare en kvise (eller en dyp kvise), eller noe annet helt ufarlig - men du bør jo få det sjekket hos legen.

Med vennlig hilsen

ja skal sjekke det. den er ikke så veldig stor, men større enn en vanlig kvise kan være...

Gjest ta det rolig
Skrevet

Hvis du er redd det er kreft, så husk at kreft neppe ville gjøre vondt på den måten. Sannsynligvis er det en melkekjertel eller cyste. Ta deg en time hos legen, du.

Skrevet

ja skal sjekke det. den er ikke så veldig stor, men større enn en vanlig kvise kan være...

Ondartede svulster er ikke vonde.

Godartede syster kan være vonde i perioder. Jeg har en sånn i brystet, som en drue i størrelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...