Gå til innhold

Hvor mange fremmedspråk behersker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svarer på et eldgammelt innlegg nå, men har et lønnlig håp om at du fortsatt DOL'er. Kunne du hjulpet meg med noe vietnamesisk, tror du?

Å, er ikke så ofte jeg er her inne... men satser på du får med deg dette:

Jeg er jo ikke flink til vietnamesisk, hadde ei vietnamesisk venninne som lærte meg noen ord og små setninger bare. Og å telle til ti og sånn.. Nei forresten, kan bare telle til åtte. hehe. Men hva er det du lurte på ?

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Ganske god i engelsk, kan litt spansk, har glemt mesteparten av tysken, men kan spørre etter republikksplassen på fransk.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Ganske god i engelsk, kan litt spansk, har glemt mesteparten av tysken, men kan spørre etter republikksplassen på fransk.

hehe, dette var visst et gammelt innlegg ja... :D

Skrevet

Ikke eksotisk her, nei...

Engelsk og tysk er vel så å si flytende - fransk kan jeg nok av til å overleve fint i Frankrike, men de dype, intelektuelle samtalene blir det nok dårlig med ja...

Spansk forstår jeg en del av, men prater veldig lite ja...

Skrevet

Hehe, nå svarte jeg fordi du begynte. Men tråden er jo eldgammel... ;-)

Gjest må ikke tildekkes!
Skrevet

Jeg kan litt finsk:

Ei saa peittää.

Mye å lære av å lese på ovner

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Hehe, nå svarte jeg fordi du begynte. Men tråden er jo eldgammel... ;-)

Hehe, men det var faktisk noen andre som dro tråden inn i 100 nyeste. Jeg bruker ikke å sjekke dato og tid før jeg svarer jeg :D

Gjest Calóni
Skrevet

Å, er ikke så ofte jeg er her inne... men satser på du får med deg dette:

Jeg er jo ikke flink til vietnamesisk, hadde ei vietnamesisk venninne som lærte meg noen ord og små setninger bare. Og å telle til ti og sånn.. Nei forresten, kan bare telle til åtte. hehe. Men hva er det du lurte på ?

Hei, takk for svar!

Det var noe jeg skulle si til en vietnameser dagen etter som jeg lurte på hvordan jeg skulle si, så det er forsåvidt ganske uvesentlig nå. Jeg fikk det til på et vis :) Men thanks anyway!

Gjest Calóni
Skrevet

Hei, takk for svar!

Det var noe jeg skulle si til en vietnameser dagen etter som jeg lurte på hvordan jeg skulle si, så det er forsåvidt ganske uvesentlig nå. Jeg fikk det til på et vis :) Men thanks anyway!

Calóni aka Inoc, altså ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...