Lucretia Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Svarer på et eldgammelt innlegg nå, men har et lønnlig håp om at du fortsatt DOL'er. Kunne du hjulpet meg med noe vietnamesisk, tror du? Å, er ikke så ofte jeg er her inne... men satser på du får med deg dette: Jeg er jo ikke flink til vietnamesisk, hadde ei vietnamesisk venninne som lærte meg noen ord og små setninger bare. Og å telle til ti og sånn.. Nei forresten, kan bare telle til åtte. hehe. Men hva er det du lurte på ? 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Ganske god i engelsk, kan litt spansk, har glemt mesteparten av tysken, men kan spørre etter republikksplassen på fransk. 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Ganske god i engelsk, kan litt spansk, har glemt mesteparten av tysken, men kan spørre etter republikksplassen på fransk. hehe, dette var visst et gammelt innlegg ja... 0 Siter
Ulrikke Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Ikke eksotisk her, nei... Engelsk og tysk er vel så å si flytende - fransk kan jeg nok av til å overleve fint i Frankrike, men de dype, intelektuelle samtalene blir det nok dårlig med ja... Spansk forstår jeg en del av, men prater veldig lite ja... 0 Siter
favn Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Ganske god i engelsk, kan litt spansk, har glemt mesteparten av tysken, men kan spørre etter republikksplassen på fransk. Hehe, nå svarte jeg fordi du begynte. Men tråden er jo eldgammel... ;-) 0 Siter
Gjest må ikke tildekkes! Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg kan litt finsk: Ei saa peittää. Mye å lære av å lese på ovner 0 Siter
favn Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Mye å lære av å lese på ovner Ikke mye, men litt ;-) 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Hehe, nå svarte jeg fordi du begynte. Men tråden er jo eldgammel... ;-) Hehe, men det var faktisk noen andre som dro tråden inn i 100 nyeste. Jeg bruker ikke å sjekke dato og tid før jeg svarer jeg 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Å, er ikke så ofte jeg er her inne... men satser på du får med deg dette: Jeg er jo ikke flink til vietnamesisk, hadde ei vietnamesisk venninne som lærte meg noen ord og små setninger bare. Og å telle til ti og sånn.. Nei forresten, kan bare telle til åtte. hehe. Men hva er det du lurte på ? Hei, takk for svar! Det var noe jeg skulle si til en vietnameser dagen etter som jeg lurte på hvordan jeg skulle si, så det er forsåvidt ganske uvesentlig nå. Jeg fikk det til på et vis Men thanks anyway! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Hei, takk for svar! Det var noe jeg skulle si til en vietnameser dagen etter som jeg lurte på hvordan jeg skulle si, så det er forsåvidt ganske uvesentlig nå. Jeg fikk det til på et vis Men thanks anyway! Calóni aka Inoc, altså 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.