Gjest ChiengMai Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=258996 Dette har jeg sagt i 14-15 år allerede. Ikke er det første avstemminga den vinner heller. Så til deg som ikke er enige; Hva er _din_ ultimate julesang? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Jeg er enig. + deilig er jorden. -en av de finere nye norske er Tenn Lys. 0 Siter
Gjest ukjente låter Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Har jeg aldri hørt om engang. Hvor finner jeg disse sangene og kan spille dem da? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Har jeg aldri hørt om engang. Hvor finner jeg disse sangene og kan spille dem da? "Fairytale of New York" finnes på svært mange julesamleplater. Ellers er den selvfølgelig å finne på et album av The Pogues som heter "If I Should Fall From Grace With God". 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Blir ikke jul her i huset før jeg har hørt "Nordnorsk Julesalme" av Trygve Hoff. Fantastisk nydelig sang. Heldigvis er korene her nord flinke å synge den på konsertene sine, så jeg har fått min dose i år. 0 Siter
Zarine Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Eg aner ikkje kva song det der *er* eingong. Min julesong er no Deilig er Jorden. Eg ligg nokre hundre år etter, eg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.