Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute å drakk i går, men ikke for mye. Våknet i dag med at hvilepulsen er på rundt 120 og beina mine veksler mellom å krible og bli nummen. Samme med hendene.

Kan legge til at jeg har spist lite i det siste viss det har noen betydning. Rundt 300 kcal på dag. Før jeg drakk i går hadde jeg ikke spist neoe, men spiste mye i natt før jeg gikk hjem.

Er hjertebanken farlig? Føler meg så ekkel.

Skrevet

Du bør spise ca. 4 ganger så mye som du gjør for å ha et minimum kaloriinntak av hva kroppen din trenger for å fungere i det hele tatt. Ikke rart du føler deg dårlig.

Skrevet

Du bør spise ca. 4 ganger så mye som du gjør for å ha et minimum kaloriinntak av hva kroppen din trenger for å fungere i det hele tatt. Ikke rart du føler deg dårlig.

Jeg har spist ca 2500 kcal de siste 12 timene, så er ikke noe med det. Det jeg lurer på er hva denne hjertebanken kommer av og om det er farlig. Er ikke normalt å ha hvilepuls så høyt når jeg ligger helt stille.

Skrevet

Jeg har spist ca 2500 kcal de siste 12 timene, så er ikke noe med det. Det jeg lurer på er hva denne hjertebanken kommer av og om det er farlig. Er ikke normalt å ha hvilepuls så høyt når jeg ligger helt stille.

Det hjelper ikke at du har spist 2500 kcal de 12 siste timene, når du har spist så lite i en lang periode før det.

Du må spise nok kcalorier hver dag, året rundt.

Det minimale matinntaket ditt tidligere, er nok årsaken til din hjertebank som du har nå.

Det vil gå over om du spiser normalt heretter.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Har du ikke hørt om fylleangst?

Neste gang du er ute kan du droppe de tre siste drinkene. Da slipper du dette. Eller gjøre som meg. Gå helt over til Cola:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...