Gå til innhold

Sånn ønsker jeg meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var dyrt, men har noen prøvd det?

Har lyst til å kjøpe. Er det vanskelig å få det jevnt hvis man er alene mone tro? Blir hele badet grist ned av brunkrem? Ønske ønske ønske meg til jul.

http://www.mandera.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får man sånn kropp om man kjøper sånn brunfarge?

Skrevet

Det var nesten det jeg hadde tenkt å skrive. Jeg vil ha sånn kropp :o)

Skrevet

_Da_ vil jeg også ha slik maskin, hehe

Gjest naturlig hvit
Skrevet

Det der syens meg som noe ordentlig klin. Bare tenk på åssen porselenet ser ut etter en omgang med hårfarge!! =0O

Skrevet

Har sett at Ellos selger noe lignende, som heter Rio Tanning.

Den koster "bare" 1199,-

Men så kan det jo hende at det er en helt annen kvalitet på den, enn det er på den du linket til da.

(Ser foresten også at de har noe som heter Rio Make up...."få perfekt resultat ved å spraye på foundation":) Hadde jeg brukt foundation så kunne kanskje det ha vært noe.....hehe:)

Skrevet

Du må ha et eget rom (bod, loft, kjeller), badet blir ødelagt, sprayen er så finkornet at den flyr langt, og alt blir orange.

Så du må ha et eget rom som du kan male / skifte gulvbelegg når du ikke vil ha maskinen lenger, eller en bod i kjelleren eller noe slikt. Passer ikke i en (liten) leilighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...