Gå til innhold

drittstudie

Anbefalte innlegg

Gjest ruterdame
Skrevet

Det har gått dårlig med studiet i år, jg presterte veldig dårlig på en eksamen, som jeg sannsynligvis må vente et halvår med å kunne ta om igjen, jeg blir da hengene etter nesten ett år på grunn av dette. I tillegg har jeg en oppgave som må bli godkjent for å kunne fortsette..

På toppen av dette har jeg hatt en slitsom tid hjemme, med mye rot og stress, mao mye som skulle vært i orden men som ikke har blitt det.

Nå er jeg så oppgitt at jeg har lyst til å gi opp hele studiet og hoppe over på noe annet, evt. skaffe meg jobb igjen. Hva er vitsen??

Føler meg som verdens dårligste student.

Skrevet

Jeg har selv nettopp tatt eksamen. Jeg forsråt stresset rundt den, men klarer selvfølgelig ikke sette meg inn i din situasjon.

Mitt råd er at du står på!!! Du kan klare alt dersom du bare vil!!!

Ikke la en eksamen knekke deg! Stå imot, og fortsett!!!

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg tror de fleste studenter føler det slik som deg iblant. Også de skikkelig flinke.

Men jeg vil nok råde deg til å se det an litt, og tenke deg godt om før du hopper av.

En litt dårlig eksamen er ikke verdens undergang heller.

Skrevet

Jeg har det på samme måte som deg. Kan egentlig ikke gi noen råd, men jeg skal iallefall prøve å være mer effektiv neste termin. Har skaffa meg pensumlitteraturen for neste termin, og skal begynne å kikke på noe av det i juleferien.

Ellers ville jeg nok ha fortsatt studiene hvis det er det du virkelig vil. Lykke til.

Skrevet

Jeg kjenner folk som stryker i minst ett fag per semester og jeg har selv samlet opp en del E'er etter hvert. Sannsynligvis blir det en kont i sommer på meg også (min første).

Så ikke bekymre deg for å være verdens dårligste student, du er i verste fall middelmådig ;-)

Ikke hopp av bare fordi du gjør det dårlig i noen fag, hopp kun av hvis du misliker selve studiet generelt.

Skrevet

Så godt å høre at det er flere enn meg som føler seg som en dårlig student nå :)

om du liker studiet , så stå på!!. Studielivet er ikke strømlinjeformet

mvh

Gjest kanskje ikke noe for deg?
Skrevet

Kanskje studier ikke er noe fore deg? Studiet er nok ok, det er hos deg problemet ligger?

Kanskje du skal velge et mer praktisk yrke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...