Gå til innhold

Leppestift

Anbefalte innlegg

Gjest Vinteren
Skrevet

Jeg har så lys på ny leppestift - ikke sånn dryppete lippgloss med glitter, ei heller en tørr leppestift.

Det jeg derimot ser etter er en leppestift som på en måte bare forsterker fargen jeg allerede har på leppene, og som gjøre leppene fuktige. Standard leppestifter er generelt sett så tørre, er de ikke?

Noen som har noen tips på merker/ butikker hvor jeg kan se etter, eventuelt spøøre betjeningen. Vil bli fin til jul ;-)

Fortsetter under...

Skrevet

Color Riche fra L'oreal er veldig bra, syns jeg. Den gir farge uten å tørke ut leppene, det kjennes som leppepomade. Jeg pleier å kjøpe dette merket.

Max Factor sine er også ok.

Skrevet

Dior har alltid hatt dyre, men gode leppestifter. Ikke feite, men fuktige, på en måte.

Ellers kan du jo kjøpe konturstift (i nær din egen munnfarge, bare en nyanse mørkere) og bruke den lyseste av leppestiftene til - ja, f.eks.Dior. den er nesten naturfarget.

Nei, jeg jobber ikke i det firmaet, nei!

Men jeg har brukt de leppestiftene i over tjue år.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Jeg kjøpte en billig en fra "Rimmel" nylig. Navnet på fargen var "Naked". Den var leppefarget uten noe glitter og fjas i. Veldig naturlig på.

Skrevet

Jeg liker veldig godt leppestiftene fra IsaDora fordi de gir mye fukt og ser bra ut.

Leppestift fra L'Oreal styrer jeg unna! De er tørre og både lukter og smaker vondt.

Jeg liker også godt å bruke lip gloss, det gir mest glans og lite farge.

Skrevet

Jeg liker veldig godt leppestiftene fra IsaDora fordi de gir mye fukt og ser bra ut.

Leppestift fra L'Oreal styrer jeg unna! De er tørre og både lukter og smaker vondt.

Jeg liker også godt å bruke lip gloss, det gir mest glans og lite farge.

Lipgloss er bra men blir så lett borte etter litt mat/drikke!! Synes nå jeg iallefall :( Eller har du kanskje tips/råd mot dette?

Annonse

Skrevet

Lipgloss er bra men blir så lett borte etter litt mat/drikke!! Synes nå jeg iallefall :( Eller har du kanskje tips/råd mot dette?

Nei, der har jeg ingen gode tips. Man må bare ta på mer underveis..

Skrevet

Ta på lypsyl, et lag pudder, lipgloss, litt mer pudder og enda et lag med lipgloss. Lag på lag atlså, men da skal det sitte også.

Skrevet

Ta på lypsyl, et lag pudder, lipgloss, litt mer pudder og enda et lag med lipgloss. Lag på lag atlså, men da skal det sitte også.

Eller kanskje det passer best til en med farge i, ikke en med kun glans.

Det funker i hvertfall for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...