Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff ja...

Her står pc'n alltid å durer når vi er hjemme. Skulle ha slått av maskina nå, og fått pakka ferdig gavene...

Vel, det blir vel ikke riktig ennå, nei...

Skrevet

Jepp, vet hvordan det er. ;)

Etter at vi fikk bredbånd, er maskina på nesten hele dagen...og jeg er, som du sikkert vet, ofte innom dol... ;)

Skrevet

Her står pc'n alltid å durer når vi er hjemme. Skulle ha slått av maskina nå, og fått pakka ferdig gavene...

Vel, det blir vel ikke riktig ennå, nei...

Vi har nå en pc hver med router i mellom - må vel kommunisere med mail vi nå - hehe

Skrevet

Jepp, vet hvordan det er. ;)

Etter at vi fikk bredbånd, er maskina på nesten hele dagen...og jeg er, som du sikkert vet, ofte innom dol... ;)

Meg meg ble det motsatt. Jeg har aldri vært så lite på nett som etter at jeg fikk bredbånd. Det er liksom ikke like forlokkende når jeg kan sitte her så lenge og ofte jeg vil:-)

Skrevet

Grattis! ;)

Har hørt rykter om at man kan bli sittende mye på nett da ja... :o

Skrevet

Og jeg tilsvarende lite...?

Ja, du kan jo slenge inn en melding i ny og ne! -Vi kan jo prøve med MSN-sex eller noe? - Det er jo lørdag!

Skrevet

Ja, du kan jo slenge inn en melding i ny og ne! -Vi kan jo prøve med MSN-sex eller noe? - Det er jo lørdag!

Så lenge det ikke blir noe søl, så...okay.

Skrevet

Så lenge det ikke blir noe søl, så...okay.

Blir ikke virus engang! -

Skrevet

Blir ikke virus engang! -

Nah, selv PCn kan få sexuelt overførbare virus...det gjelder å beskytte seg.

Skrevet

Nah, selv PCn kan få sexuelt overførbare virus...det gjelder å beskytte seg.

Jeg har søplasekk og lommelykt! :) og rødvin...

Skrevet

Jeg har søplasekk og lommelykt! :) og rødvin...

Du veit jo at søplesekken er for trang, dessuten sa du at vi ikke trengte kondom...

Skrevet

Du veit jo at søplesekken er for trang, dessuten sa du at vi ikke trengte kondom...

Sukk, du husker så godt.

Tar og åpner vinflaska jeg nå - så ... og går og begynner...

Skrevet

Sukk, du husker så godt.

Tar og åpner vinflaska jeg nå - så ... og går og begynner...

Oki...kommer snart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...