Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bra og det var på tide dere fikk ordnet med det bredbåndet ;o)

Skrevet

Det er bra og det var på tide dere fikk ordnet med det bredbåndet ;o)

Skal si deg gubben har stått på og "brukt" opp et par vennskap underveis - hehe, neida - men det føles sånn når man må mase og fikse og installere og bytte utstyr etc. etc. men det gikk jo bra!

Skrevet

Skal si deg gubben har stått på og "brukt" opp et par vennskap underveis - hehe, neida - men det føles sånn når man må mase og fikse og installere og bytte utstyr etc. etc. men det gikk jo bra!

He he, er det derfor han er så aggresiv i innleggene sine idag. LOL, jeg tror du må heise ham opp litt jeg ;o)

Skrevet

He he, er det derfor han er så aggresiv i innleggene sine idag. LOL, jeg tror du må heise ham opp litt jeg ;o)

Han er så blid som en sol han - kanskje du syns han IVRER for mye? - det er noe helt annet. Jeg tar meg av de hyggelige tingene på nett :)

Skrevet

Han er så blid som en sol han - kanskje du syns han IVRER for mye? - det er noe helt annet. Jeg tar meg av de hyggelige tingene på nett :)

LOL, jeg ser ikke trynet hans jeg vet du. Bare ser innleggene og de er krigerske, ok, ivrige da ;o)

Men nå har jo aldri jeg fått et kjipt innlegg av verken han eller deg da selv om han og jeg ikke alltid er enige.

Skrevet

LOL, jeg ser ikke trynet hans jeg vet du. Bare ser innleggene og de er krigerske, ok, ivrige da ;o)

Men nå har jo aldri jeg fått et kjipt innlegg av verken han eller deg da selv om han og jeg ikke alltid er enige.

Han og jeg er heller ikke alltid enig - men jeg kan bruke han til mer enn det du kan da...så .)

Skrevet

Han og jeg er heller ikke alltid enig - men jeg kan bruke han til mer enn det du kan da...så .)

Ja, det er jo din fulle rett. Jeg er bare en figur innpå nettet likevel men jeg vet han kan være hyggelig og krigersk her inne også.

Skrevet

Ja, det er jo din fulle rett. Jeg er bare en figur innpå nettet likevel men jeg vet han kan være hyggelig og krigersk her inne også.

jaudå - det kan han i alle fulle fall! :-)

Skrevet

LOL, det er det som teller,ikke hans krigerske uttrykk på dol.

Skrevet

Næh, har du fått bredbånd? Ja, da slipper du jo å flytte til byen :o)

Gratulerer!

Nå slipper du "tellerskrittstresset";-)

Skrevet

Næh, har du fått bredbånd? Ja, da slipper du jo å flytte til byen :o)

Gratulerer!

Nå slipper du "tellerskrittstresset";-)

Ja, mewn jeg var aldri på nett hjeme jeg - unntatt når jeg MÅTTE på nettbank. - blir mer jobb på jobben og nå da! hehe

Skrevet

Ja, det er tydelig at du har fått bredbånd......sitter her på en lørdagskveld....he he he ;o)

Skrevet

Ja, det er tydelig at du har fått bredbånd......sitter her på en lørdagskveld....he he he ;o)

Hva gjør du her på en sånn kveld da? - skal du skåle med meg? hehe

Skrevet

Hva gjør du her på en sånn kveld da? - skal du skåle med meg? hehe

Jeg har hatt bredbånd lenge, jeg da ;o) da blir det slik.....Jeg har ikke lyst på noe annet å drikke enn cola.

Nå må dere ikke glemme hverandre da, midt opp i bredbåndstyret :o)

Skrevet

Jeg har hatt bredbånd lenge, jeg da ;o) da blir det slik.....Jeg har ikke lyst på noe annet å drikke enn cola.

Nå må dere ikke glemme hverandre da, midt opp i bredbåndstyret :o)

Nei - nå er vi jo knyttet sammen i et nettverk nå! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...