Mr Kahn Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 jeg venter: http://www.dikoplanet.com/Sfondi_Pc/Angelina%20Jolie%20v.jpg Øh-hh, ska bara se på bilde' først... 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 http://www.humor911.com/innslagID.aspx?innslagID=1173 hehe 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Det er bra og det var på tide dere fikk ordnet med det bredbåndet ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 Det er bra og det var på tide dere fikk ordnet med det bredbåndet ;o) Skal si deg gubben har stått på og "brukt" opp et par vennskap underveis - hehe, neida - men det føles sånn når man må mase og fikse og installere og bytte utstyr etc. etc. men det gikk jo bra! 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Skal si deg gubben har stått på og "brukt" opp et par vennskap underveis - hehe, neida - men det føles sånn når man må mase og fikse og installere og bytte utstyr etc. etc. men det gikk jo bra! He he, er det derfor han er så aggresiv i innleggene sine idag. LOL, jeg tror du må heise ham opp litt jeg ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 He he, er det derfor han er så aggresiv i innleggene sine idag. LOL, jeg tror du må heise ham opp litt jeg ;o) Han er så blid som en sol han - kanskje du syns han IVRER for mye? - det er noe helt annet. Jeg tar meg av de hyggelige tingene på nett 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Han er så blid som en sol han - kanskje du syns han IVRER for mye? - det er noe helt annet. Jeg tar meg av de hyggelige tingene på nett LOL, jeg ser ikke trynet hans jeg vet du. Bare ser innleggene og de er krigerske, ok, ivrige da ;o) Men nå har jo aldri jeg fått et kjipt innlegg av verken han eller deg da selv om han og jeg ikke alltid er enige. 0 Siter
flisa Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 LOL, jeg ser ikke trynet hans jeg vet du. Bare ser innleggene og de er krigerske, ok, ivrige da ;o) Men nå har jo aldri jeg fått et kjipt innlegg av verken han eller deg da selv om han og jeg ikke alltid er enige. Han og jeg er heller ikke alltid enig - men jeg kan bruke han til mer enn det du kan da...så .) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Han og jeg er heller ikke alltid enig - men jeg kan bruke han til mer enn det du kan da...så .) Ja, det er jo din fulle rett. Jeg er bare en figur innpå nettet likevel men jeg vet han kan være hyggelig og krigersk her inne også. 0 Siter
flisa Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 Ja, det er jo din fulle rett. Jeg er bare en figur innpå nettet likevel men jeg vet han kan være hyggelig og krigersk her inne også. jaudå - det kan han i alle fulle fall! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 jaudå - det kan han i alle fulle fall! :-) LOL, det er det som teller,ikke hans krigerske uttrykk på dol. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Næh, har du fått bredbånd? Ja, da slipper du jo å flytte til byen ) Gratulerer! Nå slipper du "tellerskrittstresset";-) 0 Siter
flisa Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 Næh, har du fått bredbånd? Ja, da slipper du jo å flytte til byen ) Gratulerer! Nå slipper du "tellerskrittstresset";-) Ja, mewn jeg var aldri på nett hjeme jeg - unntatt når jeg MÅTTE på nettbank. - blir mer jobb på jobben og nå da! hehe 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 jaudå - det kan han i alle fulle fall! :-) Ja, det er tydelig at du har fått bredbånd......sitter her på en lørdagskveld....he he he ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 Ja, det er tydelig at du har fått bredbånd......sitter her på en lørdagskveld....he he he ;o) Hva gjør du her på en sånn kveld da? - skal du skåle med meg? hehe 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Hva gjør du her på en sånn kveld da? - skal du skåle med meg? hehe Jeg har hatt bredbånd lenge, jeg da ;o) da blir det slik.....Jeg har ikke lyst på noe annet å drikke enn cola. Nå må dere ikke glemme hverandre da, midt opp i bredbåndstyret ) 0 Siter
flisa Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 Jeg har hatt bredbånd lenge, jeg da ;o) da blir det slik.....Jeg har ikke lyst på noe annet å drikke enn cola. Nå må dere ikke glemme hverandre da, midt opp i bredbåndstyret ) Nei - nå er vi jo knyttet sammen i et nettverk nå! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.