Gå til innhold

Test unødvendig


cecily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    22

  • serendipity

    12

  • IngenLurerDenneGutten

    2

  • amber sun

    1

Been there osv...

Det er skikkelig nedtur hver gang, men ikke gi opp. En måned venter du på mensen (eller håper den ikke kommer), og så drøyer det og drøyer det og så viser det seg at du endelig er gravid.

Når du minst venter det, kanskje... :)

*krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there osv...

Det er skikkelig nedtur hver gang, men ikke gi opp. En måned venter du på mensen (eller håper den ikke kommer), og så drøyer det og drøyer det og så viser det seg at du endelig er gravid.

Når du minst venter det, kanskje... :)

*krysser fingrene*

Ventet ikke noe tante så tidlig, ble litt sjokkert. Trodde ting begynte å stabilisere seg, men det er jo tydelig at det har det ikke.

Akkurat det gjør meg enda mer skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi plundra også til å begynne med, her er huset fullt av ungdommer nå:-)

En eller annen gang går det seg nok til, men klaffer det ikke snart, må vi forskyve hele barneplanen et halvår frem i tid. Det blir lenge å vente det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI; NEI NEI!!! Det det skulle ikke skje. Dag 19? Syklusen din er jo nå ikke forsinket men ALT for "tidlig". Det er en ordentlig mens vi snakker om her da? ikke en såkalt festeblødning

*trøste klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eller annen gang går det seg nok til, men klaffer det ikke snart, må vi forskyve hele barneplanen et halvår frem i tid. Det blir lenge å vente det...

Unnskyld min nysgjerrighet, men hvorfor må den forskyves et halv år?? Skal en av dere ut å reise? Om du ikke vil svare i frykt for å "avsløre" deg har jeg full forståelse for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld min nysgjerrighet, men hvorfor må den forskyves et halv år?? Skal en av dere ut å reise? Om du ikke vil svare i frykt for å "avsløre" deg har jeg full forståelse for det..

Full pott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI; NEI NEI!!! Det det skulle ikke skje. Dag 19? Syklusen din er jo nå ikke forsinket men ALT for "tidlig". Det er en ordentlig mens vi snakker om her da? ikke en såkalt festeblødning

*trøste klemmer*

Det er i hvertfall friskt blod, litt lite til nå, men kan ikke kalles rosa utflod. Det begynte med skikkelig brun gugge.

Verker som besatt i ryggen.

*synes synd på seg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvertfall friskt blod, litt lite til nå, men kan ikke kalles rosa utflod. Det begynte med skikkelig brun gugge.

Verker som besatt i ryggen.

*synes synd på seg selv*

*syntes synd på deg jeg også*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*syntes synd på deg jeg også*

Det ser ut som om det er oktoberbaby som er på planen nå. Blir helt tullete snart jeg, om ikke ting faller litt i system snart.

63, 17, 36, 19 ...

Det er greit jeg liker tallrekker, men denne er helt uten system og umulig å finne neste ledd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som om det er oktoberbaby som er på planen nå. Blir helt tullete snart jeg, om ikke ting faller litt i system snart.

63, 17, 36, 19 ...

Det er greit jeg liker tallrekker, men denne er helt uten system og umulig å finne neste ledd til.

Jeg hater tall :-). Men jeg har ogs "planer" om en baby i oktober, he he.. Skal ha EL rundt 15 januar. Jeg har heldigvis relativt stabile sykluser. Jeg kan jo ikke begynne å bli rastløs og utålmodig engang. Vi har jo nesten ikke begynt ennå.. (kun trening da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater tall :-). Men jeg har ogs "planer" om en baby i oktober, he he.. Skal ha EL rundt 15 januar. Jeg har heldigvis relativt stabile sykluser. Jeg kan jo ikke begynne å bli rastløs og utålmodig engang. Vi har jo nesten ikke begynt ennå.. (kun trening da..)

Akkurat nå synes jeg at p-piller er noe ordentlig herk. Jeg hadde sluttet et halvår før hadde jeg visst at det skulle bli så mye kluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater tall :-). Men jeg har ogs "planer" om en baby i oktober, he he.. Skal ha EL rundt 15 januar. Jeg har heldigvis relativt stabile sykluser. Jeg kan jo ikke begynne å bli rastløs og utålmodig engang. Vi har jo nesten ikke begynt ennå.. (kun trening da..)

Det verste er at jeg ikke føler meg overbevist om at det ikke kan være festeblødning.

Det er bare å innse fakta, men det klarer jeg ikke. Da blir skuffelsen dobbelt så stor hele tiden og det blir slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå synes jeg at p-piller er noe ordentlig herk. Jeg hadde sluttet et halvår før hadde jeg visst at det skulle bli så mye kluss.

Selv sluttet jeg på p-piller et halv år før vi skulle begynne å prøve. Men opplevde vare litt kluss de første par månedene. Kjedelig at det er sånn. Veldig lett å si, men du får prøve å tenke på noe annet. Man får ikke gjort noe fra eller til.. (dårlig trøst) Når skal du evt. teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv sluttet jeg på p-piller et halv år før vi skulle begynne å prøve. Men opplevde vare litt kluss de første par månedene. Kjedelig at det er sånn. Veldig lett å si, men du får prøve å tenke på noe annet. Man får ikke gjort noe fra eller til.. (dårlig trøst) Når skal du evt. teste?

Jeg hadde tenkt å teste 2.juledag om ikke det skjedde noe innen den tid.

Nå blir det vel ikke før langt ute i januar...om jeg da ikke tester likevel, bare for å kaste bort en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...