Gå til innhold

Test unødvendig


cecily

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tenkt å teste 2.juledag om ikke det skjedde noe innen den tid.

Nå blir det vel ikke før langt ute i januar...om jeg da ikke tester likevel, bare for å kaste bort en test.

Du får vente og se an om du kjenner moe. Og leve som om du er gravid inntil det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    22

  • serendipity

    12

  • IngenLurerDenneGutten

    2

  • Spirello

    1

Du får vente og se an om du kjenner moe. Og leve som om du er gravid inntil det motsatte er bevist.

Nei, det orker jeg ikke mer av. Jeg er ikke gravid, til det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... Veit hvor kjipt det er. Ikke gi opp! Kjøp masse sjokolade og legg deg under pleddet på sofaen og synes synd på deg selv. Det er lov. : )

*Ikke gi opp-klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg! Kanskje ett dumt spørsmål,men hva er festeblødning??

Noen får en liten blødning når det befruktede egget fester seg. Det kan da se ut som om mensen kommer, men det blir ikke mer enn den lille blødningen.

Men mange som blir gravide, får ingen blødning i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NEI; NEI NEI!!! Det det skulle ikke skje. Dag 19? Syklusen din er jo nå ikke forsinket men ALT for "tidlig". Det er en ordentlig mens vi snakker om her da? ikke en såkalt festeblødning

*trøste klemmer*

Serendipity, jeg er så lei!*utrøstelig*

Mitt nyttårsforsett er å slutte med dette tullet, blir jo bare deppa og opphengt av det.

Niks mer prøving for vår del.

Blødningen var så bitteliten og sparsommelig at jeg ble lurt til å tro at det kunne være nettopp en festeblødning, dessuten så hadde jeg murringer også etter at den var over. Så jeg testet i dag, men enda en test ble brukt helt unødvendig.

Snufs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serendipity, jeg er så lei!*utrøstelig*

Mitt nyttårsforsett er å slutte med dette tullet, blir jo bare deppa og opphengt av det.

Niks mer prøving for vår del.

Blødningen var så bitteliten og sparsommelig at jeg ble lurt til å tro at det kunne være nettopp en festeblødning, dessuten så hadde jeg murringer også etter at den var over. Så jeg testet i dag, men enda en test ble brukt helt unødvendig.

Snufs

Skjønner godt at du er lei prøvingen! Det er fryktelig slitsomt...

Men jeg ville bare si deg at nå har jeg spurt _alle_ jeg kjenner som enten er, eller har vært gravide siste åra, og ingen av dem, meg selv inkludert, har hatt antydning til festeblødning.

Og sett bort i fra veldig vondt i ryggen, så har jeg foreløpig ingen symptomer. Ikke noe metallsmak i munnen, ikke noe ømme pupper, ikke kvalm...

Jeg er muligens mer trett enn vanlig, men det kan også være årstiden. Og så blir jeg nok sulten litt oftere enn vanlig.

Man kan jo bli gal av å kjenne etter symptomer, og tingen er den at jeg hadde mange flere symptomer forrige måned, da jeg IKKE var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er lei prøvingen! Det er fryktelig slitsomt...

Men jeg ville bare si deg at nå har jeg spurt _alle_ jeg kjenner som enten er, eller har vært gravide siste åra, og ingen av dem, meg selv inkludert, har hatt antydning til festeblødning.

Og sett bort i fra veldig vondt i ryggen, så har jeg foreløpig ingen symptomer. Ikke noe metallsmak i munnen, ikke noe ømme pupper, ikke kvalm...

Jeg er muligens mer trett enn vanlig, men det kan også være årstiden. Og så blir jeg nok sulten litt oftere enn vanlig.

Man kan jo bli gal av å kjenne etter symptomer, og tingen er den at jeg hadde mange flere symptomer forrige måned, da jeg IKKE var gravid.

Jepp, det er derfor jeg ikke vil kalle meg prøver mer *melde seg ut av dette forumet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serendipity, jeg er så lei!*utrøstelig*

Mitt nyttårsforsett er å slutte med dette tullet, blir jo bare deppa og opphengt av det.

Niks mer prøving for vår del.

Blødningen var så bitteliten og sparsommelig at jeg ble lurt til å tro at det kunne være nettopp en festeblødning, dessuten så hadde jeg murringer også etter at den var over. Så jeg testet i dag, men enda en test ble brukt helt unødvendig.

Snufs

*trøsteklemmer* *trøsteklemmer* OG *trøsteklemmer*..... Uff...Så ikke svaret ditt før nå for nettet har vært nede. Kjempe trist.. Skjønner at du blir lei av dette. Vet det ikke hjelper stort, men du har min fulle medfølelse. Var det sånn at dere ikke fikk prøvd før om et halvt år nå??? Hvor gamle er dere forresten?(uten at det har noen betydning forøvrig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*trøsteklemmer* *trøsteklemmer* OG *trøsteklemmer*..... Uff...Så ikke svaret ditt før nå for nettet har vært nede. Kjempe trist.. Skjønner at du blir lei av dette. Vet det ikke hjelper stort, men du har min fulle medfølelse. Var det sånn at dere ikke fikk prøvd før om et halvt år nå??? Hvor gamle er dere forresten?(uten at det har noen betydning forøvrig)

En sørgelig liten måned igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*trøsteklemmer* *trøsteklemmer* OG *trøsteklemmer*..... Uff...Så ikke svaret ditt før nå for nettet har vært nede. Kjempe trist.. Skjønner at du blir lei av dette. Vet det ikke hjelper stort, men du har min fulle medfølelse. Var det sånn at dere ikke fikk prøvd før om et halvt år nå??? Hvor gamle er dere forresten?(uten at det har noen betydning forøvrig)

Jeg er 24, han er rett over 30.

Ja, jeg vet at vi er unge fortsatt og at 5 mnd ikke er lang tid, men det hjelper meg ikke akkurat nå.

Jeg skal bare gire meg ned et par hakk, det er fort gjort å bli revet litt for mye med når en har høye forhåpninger.

Men, æsj, hvem vil egentlig ha den kulemagen likevel?

JEG VIL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24, han er rett over 30.

Ja, jeg vet at vi er unge fortsatt og at 5 mnd ikke er lang tid, men det hjelper meg ikke akkurat nå.

Jeg skal bare gire meg ned et par hakk, det er fort gjort å bli revet litt for mye med når en har høye forhåpninger.

Men, æsj, hvem vil egentlig ha den kulemagen likevel?

JEG VIL!!!!

Skjønner deg godt jeg.. Jeg var også 24 år da poden ble født. Det er svært lett å la seg rive med og ikke tenkte på annet enn EL og tester osv. Og du gjør sikkert godt i å gire ned et par hakk ;-) skal se det løser seg da... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå synes jeg at p-piller er noe ordentlig herk. Jeg hadde sluttet et halvår før hadde jeg visst at det skulle bli så mye kluss.

Føler med deg Cecily!!! Lykke til videre! Godt å se det er fler i samme situasjon her. Jeg er 24 og typen min 32, vi prøver, men det er ikke lett!!! Får se om mensen kommer i helga!!! Oktoberbarn er greit det, er det selv!!! LYKKE TIL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg Cecily!!! Lykke til videre! Godt å se det er fler i samme situasjon her. Jeg er 24 og typen min 32, vi prøver, men det er ikke lett!!! Får se om mensen kommer i helga!!! Oktoberbarn er greit det, er det selv!!! LYKKE TIL!!!

Babylaging er ikke helt lett, nei. Men jeg prøver å få en mer avslappet holdning til det hele nå. Det har blitt mange opp-og nedturer....og et par innlegg her på dol *fniser*.

Det er godt dol finnes. Jeg trengte en skikkelig utblåsning. Det er kun to stykker i rl som vet at vi prøver, den ene er mannen i huset, så det er begrenset hvem jeg kan snakke med om dette. Da er det godt å vite at det finnes flere inne her som vet akkurat hva jeg går gjennom av gleder og sorger.

Lykke til du også, skriv og fortell hvordan det går med dere.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI; NEI NEI!!! Det det skulle ikke skje. Dag 19? Syklusen din er jo nå ikke forsinket men ALT for "tidlig". Det er en ordentlig mens vi snakker om her da? ikke en såkalt festeblødning

*trøste klemmer*

Ny mens på dag 20 i dag.

Vinnerrekken er som følger:

63, 17, 36, 19, 20

Hvor lenge skal det ta før jeg får en stabil syklus, mon tro? Og er det vits i å ringe legen og høre? Det finnes vel en blodprøve som gir svar på om jeg har eggløsning i det hele tatt.

Men som jeg sa til nilia nå, det dummeste i dag var ikke at mensen kom, men at den kom så tidlig. Både pga el og at det er kjedelig å ha mensen, og jeg er ikke interessert i å ha besøk så ofte. Direkte uvelkommen er den tantegjesten der.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI; NEI NEI!!! Det det skulle ikke skje. Dag 19? Syklusen din er jo nå ikke forsinket men ALT for "tidlig". Det er en ordentlig mens vi snakker om her da? ikke en såkalt festeblødning

*trøste klemmer*

Fant noe her. 6 mnd, ja. Jeg får gi det en mnd til da, og er syklusen like kort da, så ringer jeg til legen og får en blodprøve.

https://www.gullsmokken.com/gullsmokken/ekspertsvar/ekspert_list.php?sid=39&aid=386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noe her. 6 mnd, ja. Jeg får gi det en mnd til da, og er syklusen like kort da, så ringer jeg til legen og får en blodprøve.

https://www.gullsmokken.com/gullsmokken/ekspertsvar/ekspert_list.php?sid=39&aid=386

Var jo en liten trøst det da ;-) Men om det ikke stabiliserer seg da ville jeg gått til legen for å sjekket det. Kan jo være griet sånn for deg også å vite at alt er ok. Vi klemmer til til uken. Ingrepet kan vente og det kan gjennomføres selv om jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo en liten trøst det da ;-) Men om det ikke stabiliserer seg da ville jeg gått til legen for å sjekket det. Kan jo være griet sånn for deg også å vite at alt er ok. Vi klemmer til til uken. Ingrepet kan vente og det kan gjennomføres selv om jeg er gravid.

Har bestilt legetime i dag. Gidder ikke vente lenger.

Vet du om det finnes en prøve som avdekker om eggløsningen i det hele har kommet i gang? Jeg tok jo el-tester i desember uten å få utslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt legetime i dag. Gidder ikke vente lenger.

Vet du om det finnes en prøve som avdekker om eggløsningen i det hele har kommet i gang? Jeg tok jo el-tester i desember uten å få utslag.

Tror ikke det finnes annet enn den du kan ta hos legen for å påvise at du har EL. Håper virkelig de finenr ut av det.. Grugleder meg til å begynne på`n igjen. Jeg er så redd jeg skal bli skuffet om det ikke klaffer ganske fort. Med poden klaffet det i 2 pp. (tror jeg) Jeg sluttet på p-piller 6 måneder før vi skulle "begynne" og brukte kondom i denne perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...