Gjest trudna82 Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 hei jeg lurer på om det er noen som vet om man får sosialpenger tidligere for januar??? den 1 er jo en hellig dag.... og om det evt er noen som vet dato??? tilhører sosialen i sarpsborg da( siste mnd:) hvis det er noen forskjell fra forskjellige dager da? 0 Siter
tiliti Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Sosialstønad er ofte individuelt, og den blir oftere utsatt enn forskuttert. Jeg vil anbefale deg å søke eksplisitt om å få den utbetalt tidligere dersom du mener det blir krise å vente. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Litt utenom det denne tråden gjelder, men fikk sommerfornemmelser nå jeg, trudna82. Holder nemlig til i "kilen" om sommeren og snart begynner nedtellinga til ny sesong. God jul til deg. 0 Siter
Gjest trudna82 Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Litt utenom det denne tråden gjelder, men fikk sommerfornemmelser nå jeg, trudna82. Holder nemlig til i "kilen" om sommeren og snart begynner nedtellinga til ny sesong. God jul til deg. god jul til deg også... og et godt nyttår:) klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.