Gjest *ikkjesåsint* Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 kven får svar fra psykriateren? eg har ikkje fått noken svar, og har skrive mye her.. er det ikkje verdt å svare meg?? 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 NHD velger ut 10-13 innlegg i uken som han svarer på. Hvis man ønsker svar fra NHD så bør man skrive overskrift og NHD bak. 0 Siter
marlenexxx27 Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Du bør spørre om noe som har med medisiner, diagnoser eller lovverket å gjøre, så får du nok svar! 0 Siter
Gjest Annelinea Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Som NHD selv påpeker så er det ikke så viktig å skrive NHD i overskriften. Sørg for å ha en bra overskrift. om du har et problem så omformuler det slik at det kan være generelt for andre også. Vær saklig i spørsmålene dine. jeg har fått veldig mange svar fra NHD i det siste. Aner ikke hvorfor. Men det kan jo være temaer som ikke er tatt opp på en stund. så ikke gi deg. prøv igjen. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Det er mange som skriver her inne vet du og NHD har kun et visst antall innlegg han svarer paa i uken. Et forslag kan jo og vaere a skrive til klinikken, link overst i bildet, men der maa du betale for aa faa et svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.