Finundre Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Dette er meg... Det er ikke en overdrivelse, men jeg antar jeg er "syk" og trenger noen ord og råd.. - Jeg går på Cipramil 20 mg mot depresjon. Holder på å trappe ned - Jeg er gift og har barn - Jeg må stadig ha bekreftelse på at jeg er verdt noe. Dette har resultert i at jeg har vært utro med 4 forskjellige menn. Den ene har jeg "fast" ennå - Jeg er ofte ekstremt lei meg... (naturlig nok) - Jeg har et sinne som ikke kan beskrives... - Jeg tåler ikke "små lyder". Får helt noia av folk som slafser på tyggis, klokker som tikker, folk som puster høyt osv. - er student, men har veldig dårlig konsentrasjon. Klarer ikke lese lenge av gangen Noe av det "viktige" om meg. Hva kan det være? Orker snart ikke mer.. 0 Siter
Gjest klara kloken Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Kanskje burde du prøve en annen AD som vorker bedre? Hva med Fontex? Du er tydelig i ubalanse i allefall. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 1. I første omgang og beste fall er dette en depresjon. Du bør derfor ikke trappe ned, men heller skifte fra Cipramil til Cipralex og ta 10 mg. Jeg forutsetter at du i tillegg får psykoterapi. 2. Om det ikke kun er depressjon, er det personlighetsproblematikk i tillegg. Det krever i såfall lengrevarig psykoterapi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.