SoriaMoria Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Altså musikk som kan hjelpe til å få ut frustrasjon, sinne, tårer, gråt.. hele spekteret... ikke bare sånn som man blir sittende og grave seg videre inn i depresjonen med. Har dere noen forslag? 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 System of A Down? Rage Against The Machine? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 My Dying Bride. Kanskje ikke rasemusikk, men det er så depresivt at du simpelthen er nødt til å føle at noen har det verre enn deg. Og det er jo alltids noe. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Dies Irae satsen fra Verdis Requiem. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Anbefaler Emperor's album Anthems To The Welkin At Dusk. 0 Siter
Trulterufsa Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 System of A Down? Rage Against The Machine? Metallica - den med svart cover som inneholder Sandman. Husker ikke i farten hva den heter, men et par av låtene der er potensielle hjelpere. 0 Siter
Ecthelion Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Metallica - den med svart cover som inneholder Sandman. Husker ikke i farten hva den heter, men et par av låtene der er potensielle hjelpere. Metallica-albumet heter Black Album. Beste plata de har gitt ut, spør du meg! 0 Siter
Gjest kloetta Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Skunk Anansie. Funker alltid for meg. 0 Siter
frosken Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Meatloaf sin CD "Hits out of Hell" (eller noe lignende) synes jeg funker bra når man har lyst til å få litt humor inn i raseriet:-) Han synger blant annet om at "life is defected" (og det meste annet er også defected...*s*) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Killing Joke (album Killing Joke fra 2003/4) først. Dekker spekteret som har med sinne, raseri og frustrasjon godt. Bel Canto (album Shimmering warm and bright) tar hånd om de mer vare følelsene i spekteret. Steppenwolf (album 16 greatest hits) for å swinge på rockefoten og få go'humøret på plass igjen. --- Funker for meg ihvertfall. Men er vel ofte veldig individuelt den greia her... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.