Gå til innhold

Akkupunktur mot migrene/bihulen

Anbefalte innlegg

Har tatt en del behandlinger for dette men er nå sluttet da jeg blir ganske dårlig hver gang etter 3 dager etter jeg har vært der.

Dette har nå skjedd de 4 siste gangene og han jeg går til kan ikke gi meg et svar hvorfor det er sånn. Det kan være at det er fordi det virker sier han men hvor lenge skal jeg gå sånn ????? Har hatt 14 behandlinger men det er bare de 4 siste gangene det har vært sånn. Har gått engang i uka men forrige uke hoppet vi over det og da var det herlig å slippe å ha vondt etter 3 dager som har vært vanlig den siste tiden. Så nå har jeg et opphold for å se hvordan det går fremover Er det noen som har opplevd det samme??Synes det er mye penger å betale når jeg likevel har vondt ofte og han kan ikke gi meg et svar hvor lenge han tror vi må holde på .

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16958-akkupunktur-mot-migrenebihulen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke prøve noe annet hvis du synes det er dyrt? Noe hvor du får prøvetid og får igjen pengene dersom det ikke hjelper.

[email protected]

Har prøvd soneterapi uten virkning og etter det jeg forstår skal det være bedre resultat med akkupunktur enn f.eks. homopat.men du har kansje andre forslag?

Har prøvd soneterapi uten virkning og etter det jeg forstår skal det være bedre resultat med akkupunktur enn f.eks. homopat.men du har kansje andre forslag?

Ja, det har jeg! Og her får du til og med igjen pengene om du ikke blir fornøyd!

Mer kan jeg ikke si her, da blir jeg tatt for reklame. Men mail meg gjerne så skal jeg fortelle.

[email protected]

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære Rhia.

Akupunkturbehandling bør vanligvis virke etter 4-5 behandlinger og jeg synes derfor du bør slutte. Det kan være at du kan ha polypper eller andre mekaniske årsaker til dine bihuleplager og da hjelper ikke behandlingen. Det er dessverre ingen alternative behandlingsformer som kurerer alle lidelser (selv om akupunktur har hjulpet mange med bihuleplager).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...