Gå til innhold

Endetarmsbetennelse etter kreft.

Anbefalte innlegg

Gjest 51_mor

Kvinne, 51 år. Hatt kreft i livmor, men er nå erklært frisk etter stråling og cellegift i fjor.

Klarer ikke legge på meg, lider av tykktarmbetennelse etter stråling. Tar antibiatikakur i endetarmen, men har fått beskjed om at jeg mest sansynlig må leve med denne betennelsen.

Har god matlyst, men sliter med mye og bløt avføring. Tror ikke kroppen min klarer ta opp næring. Hva gjør jeg? Som person er jeg aktiv og som oftest positiv. Veier 10 kg mindre enn jeg burde dessverre..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/169646-endetarmsbetennelse-etter-kreft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan ha nytte av en kraftig kur med tarmbakterier. Antibiotika dreper jo også de gunstige bakteriene tarmen trenger for å holde seg frisk og sunn.

Jeg vil anbefale deg en 7 dagers kur med Replete fra BioCare (kjøpes på helsekosten). Etter det fortsetter du med det produktet som er litt svakere (husker ikke hva det heter nå, men er også fra BioCare).

Når du er ferdig med den kuren fortsetter du med en vedlikeholdskur. En flink person i en god helsekost vil kunne hjelpe deg her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...