Gå til innhold

- USA vurderer dødsskvadroner i Irak


Sør

Anbefalte innlegg

De fleste av disse terroristene ble terrorister som følge av USAs okkupasjon.

he-he...ja USA har som vanlig skylden for alle andres terrorhandlinger.

Du mener vel egentlig at alle terrorister som har USA som fiende burde fredes Sør, siden det tross alt er USA som har skylden - uansett hva terroristene gjør og har gjort....

Ikke rart du er motstander av opprettelsen av spesialstyrker.

Tross alt er det jo dine meningsfeller de skal settes inn mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

he-he...ja USA har som vanlig skylden for alle andres terrorhandlinger.

Du mener vel egentlig at alle terrorister som har USA som fiende burde fredes Sør, siden det tross alt er USA som har skylden - uansett hva terroristene gjør og har gjort....

Ikke rart du er motstander av opprettelsen av spesialstyrker.

Tross alt er det jo dine meningsfeller de skal settes inn mot.

Jeg konstaterer bare at du også denne gangen må kjøre diskusjonen i grøften.

Faktum er at disse terroristene ikke eksisterte FØR USA okkuperte.

Det betyr selvsagt ikke at noen her støtter terroristene, men det betyr at USA har laget seg et problem som ikke eksisterte før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så opphengt i fortiden at det er vanskelig å få noe vettug ut av deg. Det er 30 år + siden Vietnamkrigen og 60 år siden andre verdenskrig. Likevel tjatrer du ikke om stort annet.

Imens setter terrorister trykk på oss. De rykker ikke frem i samlet tropp som en annen napoleon. De opererer annerledes og krever andre mottiltak.

..øhhh...

Var det mange terrorister i Irak for 5 år siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg konstaterer bare at du også denne gangen må kjøre diskusjonen i grøften.

Faktum er at disse terroristene ikke eksisterte FØR USA okkuperte.

Det betyr selvsagt ikke at noen her støtter terroristene, men det betyr at USA har laget seg et problem som ikke eksisterte før.

Og som jeg har sagt tidligere - det er kanskje like greit at de bruker sine ressurser der, i stedet for å sette de inn mot USA og vesten ellers, innenfor "våre" grenser.

Da burde det også være enklere å likvidere mange av dem, siden de befinner seg samlet innenfor et begrenset geografisk område.

Så det er bare å få satt i gang med spesialstyrkene så kjapt som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som jeg har sagt tidligere - det er kanskje like greit at de bruker sine ressurser der, i stedet for å sette de inn mot USA og vesten ellers, innenfor "våre" grenser.

Da burde det også være enklere å likvidere mange av dem, siden de befinner seg samlet innenfor et begrenset geografisk område.

Så det er bare å få satt i gang med spesialstyrkene så kjapt som mulig!

*ler*

De hadde ikke eksistert hvis USA ikke hadde okkupert.

Videre, jeg registrerer at du er på nivå med terroristene, som også forfekter dødsskvadroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det mange terrorister i Vietnam for 30 år siden?

Det må du spørre USA om.

Akkurat som i Vietnam så er det massiv motstand i folket mot USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..øhhh...

Var det mange terrorister i Irak for 5 år siden?

Tja, det strøyk jo med noen hundretusen under Saddam. Det er vel terror så godt som noe.

Nå sutrer Saddams terrorister over tapet av sin sjef og helt, ivrig støttet av sør.

Hverken sør eller fanskapet i Irak er tydeligvis ikke akkurat tilhengere av en demokratisk utvikling i Irak og forsøker å hindre det med alle midler.

I Irak sprenger de alt og alle og her hjemme applauderer de avfeldige sosialistene etter beste evne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

De hadde ikke eksistert hvis USA ikke hadde okkupert.

Videre, jeg registrerer at du er på nivå med terroristene, som også forfekter dødsskvadroner.

For det første har jeg aldri forfektet bruken av dødsskvadroner, og for det andre eksisterte terroristene lenge før invasjonen av Irak.

Nå kommer de bare mer frem i lyset litt tidligere enn hva ellers ville skjedd - og lar det i større grad gå ut over sine egne landsmenn.

Og det er kanskje like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du spørre USA om.

Akkurat som i Vietnam så er det massiv motstand i folket mot USA.

Det er stor støtte blandt den "vanlige" iraker for det som USA nå bidrar med, men det er stor motstand mot en videre okkupasjon.

Og det er stor forståelse for at deres bistand er nødvendig en tid til fremover.

Det er vesentlig større motstand mot "opprørsbevegelsen", men det er vel noe du helst ser bort i fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første har jeg aldri forfektet bruken av dødsskvadroner, og for det andre eksisterte terroristene lenge før invasjonen av Irak.

Nå kommer de bare mer frem i lyset litt tidligere enn hva ellers ville skjedd - og lar det i større grad gå ut over sine egne landsmenn.

Og det er kanskje like greit.

Nei, terroristene her er generert pga okkupasjonen.

Ja, det var terrorister i Irak før, men overhodet ikke på samme nivå som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det strøyk jo med noen hundretusen under Saddam. Det er vel terror så godt som noe.

Nå sutrer Saddams terrorister over tapet av sin sjef og helt, ivrig støttet av sør.

Hverken sør eller fanskapet i Irak er tydeligvis ikke akkurat tilhengere av en demokratisk utvikling i Irak og forsøker å hindre det med alle midler.

I Irak sprenger de alt og alle og her hjemme applauderer de avfeldige sosialistene etter beste evne.

Kan du forklare meg hva *jeg* har å gjøre med Saddam? Det var da vitterlig USA og andre som støttet ham, og ga ham våpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor støtte blandt den "vanlige" iraker for det som USA nå bidrar med, men det er stor motstand mot en videre okkupasjon.

Og det er stor forståelse for at deres bistand er nødvendig en tid til fremover.

Det er vesentlig større motstand mot "opprørsbevegelsen", men det er vel noe du helst ser bort i fra?

En opprørsbevegelse hadde neppe overlevd hvis det var slik massiv motstand mot den.

Som mange har påpekt er USA den største rekrutteringsagenten for opprørerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, terroristene her er generert pga okkupasjonen.

Ja, det var terrorister i Irak før, men overhodet ikke på samme nivå som nå.

Brorparten av de terroristene som har kommet til, har kommet fra andre muslimske land i regionen.

Resten var der fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brorparten av de terroristene som har kommet til, har kommet fra andre muslimske land i regionen.

Resten var der fra før.

Nei, det er få fra "utlandet", ifølge rapporter jeg leste fra USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er få fra "utlandet", ifølge rapporter jeg leste fra USA.

Hvis det er "i følge noe du har lest", så betviler jeg sterkt på at du er i stand til å lese det andre skriver på en slik måte at det kan forstås slik de har ment det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En opprørsbevegelse hadde neppe overlevd hvis det var slik massiv motstand mot den.

Som mange har påpekt er USA den største rekrutteringsagenten for opprørerene.

Så du mener at en opprørsbevegelse som tar livet av hundrevis av "vanlige" irakere hver uke (med det antallet pårørende som det gir) IKKE har og får en massiv motstand mot seg i folket?

Sør dah....det er jo nettopp argumentet du bruker MOT både USA og Israel til vanlig.....

Hvorfor skulle ikke det gjelde også her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...