Gå til innhold

Problemer med fordøyelsen

Anbefalte innlegg

Gjest lille rosinen

Har vært hos legen og er undersøkt i forhold til mageproblemer. Men ingen finner noenting. Legen sa at "de høres ut som at systemet jobber for tregt". Ikke nødvendigvis i forhold til avføring (men kan også være veldig treg til tider), men i forhold til å få maten ned i magen og fordøyd etter at jeg har spist.

Jeg er avhengig av å kunne slappe av etter måltider, spesielt middag. Hvis jeg driver med noen fysisk aktivitet etter mat, kan jeg risikere å få vondt i magen og det kjennes ut som jeg har oppkast i halsen nesten. Ofte blir det bedre hvis jeg kaster opp (når jeg får vondt), det virker som at kroppen ønsker å kvitte seg med maten. Den kommer raskt og lett opp, bare jeg bøyer meg.

Er ikke spesielt plaget av sure oppstøt eller lignende. Og jeg har heller ingen spiseforstyrrelser.

Er det noen som har forslag til noen alternativ behandling som kan hjelpe meg? Eller noe helsekost el. lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170638-problemer-med-ford%C3%B8yelsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det finnes noe som kan hjelpe deg! Når fordøyelsen "svikter" er det gallen som ikke fungerer optimalt, og det er igjen ofte på grunn av at leveren ikke klarer sin jobb.

Send meg en mail så skal jeg fortelle deg mer om disse produktene som har hjulpet veldig mange!

[email protected]

Gjest lille rosinen

Ja, det finnes noe som kan hjelpe deg! Når fordøyelsen "svikter" er det gallen som ikke fungerer optimalt, og det er igjen ofte på grunn av at leveren ikke klarer sin jobb.

Send meg en mail så skal jeg fortelle deg mer om disse produktene som har hjulpet veldig mange!

[email protected]

Jeg er ikke så glad i å gi e-postadressen min til fremmede jeg... Er litt skeptisk dessverre. Ikke noe personlig altså!

Kan du ikke bare skrive om de produktene her? Eller vil det gå for å være reklame?

Jeg er ikke så glad i å gi e-postadressen min til fremmede jeg... Er litt skeptisk dessverre. Ikke noe personlig altså!

Kan du ikke bare skrive om de produktene her? Eller vil det gå for å være reklame?

Hei, ja tror det vil bli reklame desverre, og produktene selges ikke i butikk... Jeg selger de heller ikke, men vet hvor de kan skaffes.

Jeg vet det med emailadressen, og har bedt webmaster slette mine innlegg med e-post adressa mi.

Kan si såpass at når det gjelder dette som hjelper på fordøyelsen, er det et produkt som er laget av urter.

Håper du blir kvitt dine problemer, lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...