andrea76 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Fredag fikk jeg kraftig diare og oppkast og jeg lurer på virkningen av efexor i en slik situasjon. Jeg tar efexor på kveldene og tok min kapsel som vanlig fredag kveld. Kasta ikke opp men våkna tidlig på morgenen med diare.Jeg går på efexor depot 75 mg. Lørdag og søndag kasta jeg ikke opp heller men fortsatt urven i magen. Begynte å føle meg litt "rar" i hodet søndag ettermiddag og kveld. Ble litt usikker på om det kunne komme av at virkningen av efexoren har blitt mindre eller uteblitt pga diaréen?? Ble veldig kvalm i går kveld/natt etter at jeg tok kapselen og er fremdeles kvalm/vondt i magen i dag. Var litt usikker på om jeg skulle ta en kapsel til i dag i fall virkningen ikke er tilstede? Vil gjerne unngå disse seponeringssymptomene... Håper noen kan svare fort!På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170864-efexor-og-diareoppkast/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.