RAJO Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Dr. Stig Bruset Som støttekontakt for xxxxxx, ønker jeg om mulig å få enliten orientering om følgende:1. Ref vedlagte artikkel fra Moss Avis hvor Du er intervjuet som medlem av Kreftforeningens komplementærutvalg om Dr. Rosie Daniel's indiske urtemedisin CARCTOL. Der fremgår det at preparatet prøves også i Norge. xxxxxx er i den situasjon at han har spredning til lungeposen, etter han fikk fjernet et nyre tidlig i 2004. Han har i år fått 10 doser stråling. UNN har ikke cellegifr som virker på denne type kreft, og operasjon kan ikke være aktuell ifølge UNN. xxxxxx er interessert i alle andre muligheter for å stagge kreften i utvikling, og vil gjerne vite hvilke steder som utprøver CARCTOL i dag i Norge.2. Hvilke muligheter har xxxxxx til å kunne være med i denne utprøvingen, og vil UNN kunne gjøre noe i denne sammenheng. xxxxxx er bemidlet til å kunne bekoste en del i denne forbindelse. Vi vil være takknemlig for en orientering med bakgrunn i punkt 1. og 2, og ser fram til en tilbakemeling fra Deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170943-rajo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Carctol er ikke under utprøvning i Norge så vidt jeg kjenner til. Avisoppslaget var en oppfølger til et oppslag i engelske aviser der dr Daniels hadde uttalt at dette var den mest lovende alternative kreftmedisin hun hadde testet. Hun fortalte meg om denne sommeren 2004 da Kreftforeningen arrangerte en kongress om alternativ behandling. Carctol har vært brukt av mange pasienter i utlandet, men det er så vidt jeg kjenner til ikke gjort kontrollerte vitenskapelige forsøk med denne urteblandingen, som selges via internett. Selv har jeg ikke personlig erfaring med Carctol. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/170943-rajo/#findComment-1124967 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.