she_lucky Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 gått på lykke piller i 14 dager, våknet i dag og skjelver over hele kroppen, virker som om jeg drømmer ennå, slår meg i ansiktet men kjenner det liksom ikke...hallo?? er det noen her?? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Hva vil du ha hjelp til? 0 Siter
she_lucky Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Skrevet 18. januar 2005 Hva vil du ha hjelp til? skjelver over hele kroppen. har økt dosen av citalopram til en om dagen for 4 dager siden og våknet med ukontrollerte skjelvinger, vet ikke om jeg er våken engang.. slo meg i ansiktet uten å kjenne det.. hva skjer? 0 Siter
she_lucky Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Skrevet 18. januar 2005 Hva vil du ha hjelp til? skjelver over hele kroppen. har økt dosen av citalopram til en om dagen for 4 dager siden og våknet med ukontrollerte skjelvinger, vet ikke om jeg er våken engang.. slo meg i ansiktet uten å kjenne det.. hva skjer? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 skjelver over hele kroppen. har økt dosen av citalopram til en om dagen for 4 dager siden og våknet med ukontrollerte skjelvinger, vet ikke om jeg er våken engang.. slo meg i ansiktet uten å kjenne det.. hva skjer? Det er nok et angstanfall. Det vil bli bedre for hver dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.