Gå til innhold

Ang. Avena forte

Anbefalte innlegg

Gjest trøtt mamma

Jeg har kjøpt Avena Forte fra Biosan til min 15 mnd. gamle sønn, og lurer på om legen har noen erfaringer med dette middelet. Er det virksomt ved uro og søvnforstyrrelser hos så små barn? Og hvordan bør jeg gi det?

Det falt ikke i smak hos ham, og jeg prøvde å blande det i saft uten hell. Er det noe jeg kan blande det med slik at han lettere kan drikke det? Jeg har prøvd dette for første gang i dag, så jeg vet ikke om det er virksomt eller ikke enda, men jeg har gitt ham to teskjeer, den ene noen timer før han skulle legge seg, den andre sammen med kvledsmaten. Er dette riktig tror du?

Håper du vet noe om dette produktet og kan svare meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17115-ang-avena-forte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære trøtt mamma.

Produktet er et ekstrakt fra havre som er kjent som beroligende fra folkemedisinen, muligens også pga et høyt innehold av B-vitaminer. Jeg vil heller anbefale valeriana til urolige barn selv om dette ikke smaker noe bedre. Du kan eventult prøve i kapselform som er små og lette å svelge.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17115-ang-avena-forte/#findComment-79010
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...