Gå til innhold

Hei,

Brittany1365380694

Anbefalte innlegg

Brittany1365380694
Skrevet

Jeg sliter litt med maten for tiden. Jeg er ikke sulten. Det er stressende for meg å hele tiden ha det hengende over meg at jeg må spise noe.

Jeg har danset mye i det siste. Det er veldig gøy, men det hjelper ikke så mye på vekten.

Jeg skriver fordi jeg har gått en del ned i vekt på kort tid. Det er litt skremmende.

På en annen side er jeg ikke sikker på om det er et problem. De fleste vennene mine er tynne. Det er ikke normalt å ha et perfekt kosthold når man er 20 år. Kanskje jeg overdriver.

Jeg har lyst til å fortelle behandleren min om dette. Men jeg vet ikke om jeg tør. Fordi jeg vet ikke om jeg stoler på henne enda. Jeg er redd for at hun skal svikte meg på en eller annen måte.

Skrevet

kjaere deg.

det kan vaere en mulighet for at vedkommende svikter deg fullstendig. det kan ogsaa vaere at vedkommende kommer deg i moete og hjelper deg til aa hjelpe deg selv.

forbered deg paa det verste og haap paa det beste.

og `fortell`, helt til du finner noen som tror paa deg og som vil hjelpe deg.

mvh.

Skrevet

Jeg er helt enig i det thinkerbell sier.Jeg synes at du skal ta det opp med behandleren din.Hun er jo der for å hjelpe deg å det kan jo være at hun har noen gode råd å komme med.

Som thinkerbell så fint sa det: Forbered deg på det verste og håp på det beste!

Ønsker deg alt godt:)

Brittany1365380694
Skrevet

kjaere deg.

det kan vaere en mulighet for at vedkommende svikter deg fullstendig. det kan ogsaa vaere at vedkommende kommer deg i moete og hjelper deg til aa hjelpe deg selv.

forbered deg paa det verste og haap paa det beste.

og `fortell`, helt til du finner noen som tror paa deg og som vil hjelpe deg.

mvh.

Takk for svarene :)

Det er nok lurt å spørre noen om dette er et problem. Men det er veldig skummelt. Tenk om hun sier at det er et problem. Kanskje jeg åpner meg mer om en stund :)

Jobber med saken!

Gjest NonStopp
Skrevet

Takk for svarene :)

Det er nok lurt å spørre noen om dette er et problem. Men det er veldig skummelt. Tenk om hun sier at det er et problem. Kanskje jeg åpner meg mer om en stund :)

Jobber med saken!

Din behandler er der for deg, så bruk henne/ham. Ting er av og til vanskelige å få på bordet, et godt råd er da å skrive en liten lapp til vedkommende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...