Gå til innhold

Identitet som kvinne - et problem.


splitting

Anbefalte innlegg

Jeg synes du skal ta kontakt med kreftforeningen. Tror du kan få mye støtte og hjelp der, fra andre kvinner som sliter med det samme som deg. Tror det er ganske vanlig å føle at en har mistet sin "kvinnelighet" etter den typen operasjoner som du har vært igjennom. Det er nok også mange som sørger over tapet av muligheten til å få barn.

Selv om du synes det skriftlige materialet dreier seg mye om mann og barn er det langt fra sikkert det er hovedtema i gruppene.

Vet at mange har hatt stort utbytte av slike grupper, så jeg vil absolutt råde deg til å gi det en sjanse.

Hei Orio! Vil bare fortelle deg at jeg nå har tatt kontakt med Kreftforeningen og blitt informert om en ny interessegruppe for folk i min situasjon. Skal treffe dem snart og er veldig spent. Takk for tipset du ga meg (i slutten av januar). Det var det puffet jeg trengte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt råd. Har vært inne på linken din og sett litt. Vil forsøke å ta kontakt med dem når jeg har samlet nok guts, og så tar jeg med meg utskrift av innlegget slik Sør rådet meg til.

Takk for at dere bryr dere om denne problemstillingen som jeg har skammet meg så over.

(Test)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...