Gå til innhold

Pinlig tema

Gjest litt på etterskudd, 22

Anbefalte innlegg

Gjest litt på etterskudd, 22
Skrevet

Jeg ønsker ikke å stille dette spørsmålet til noen av vennene mine, fordi det er så pinlig, men håper noen her kan komme med en respons.

Saken er den at jeg aldri har hatt en kjæreste før, og har derfor ikke debutert seksuelt. Nå har jeg funnet en gutt jeg liker, men jeg vet at han har vært sammen med en del jenter på den måten før, og er redd han vil le av meg, eller avvise meg fordi jeg vil vente med sex. Vil vente til jeg er sikker på ham. Jeg gruer meg både til å si dette, og til selve 'hendelsen'. Dette høres sikkert barnslig ut, men det bekymrer meg sånn! Hvordan vil en gutt på 28 reagere på en jente på 22 som fremdeles er jomfru? Er det veldig unormalt? Har hørt at gjennomsnittsalderen for å debutere for for jenter er 17.... Jeg syntes rett og slett at dette er pinlig! Er noen her som har råd?

Skrevet

Ler han av deg når du forteller det, så er han ikke verdt en liten lus engang.

Du har ikke noenting å være flau av!

Skrevet

Hvis han ler av deg fordi du ikke vil ha sex før du er sikker på personen, så er han en idiot. Hvor sikker du må være på personen vil selfølgelig avgjøre en del: må du være gift først, så blir nok saken litt vanskeligere.

Selv ville jeg nok neppe foretrukket en jomfru, men er personen interessant nok så får slike detaljer som erfaring annenprioritet.

"..........................."

Skrevet

Ler han av deg når du forteller det, så er han ikke verdt en liten lus engang.

Du har ikke noenting å være flau av!

Hvis han er en ordentlig mann, vil han være glad i deg uansett om du er jomfru eller ikke. Hvis han synes det er et problem, ja da gir du bare faen i han for d er han ikke verd deg.

Skrevet

Hvis han er en ordentlig mann, vil han være glad i deg uansett om du er jomfru eller ikke. Hvis han synes det er et problem, ja da gir du bare faen i han for d er han ikke verd deg.

"Hvis han synes det er et problem, ja da gir du bare faen i han for d er han ikke verd deg."

Jeg tror nok at jeg, i en alder av 30, ville sett på det som litt problematisk hvis jeg møtte ei jente som var jomfru. Men jeg ville selfølgelig ikke ledd av henne og/eller kastet henne på dør. Men jeg tar meg i å "forvente" en viss erfarenhet og "kompetanse" i min alder. (men jeg har ikke møtt noen på 22 :-)

"........................."

Gjest Ancilla
Skrevet

Du har INGENTING å være flau over. NÅr man ønsker å debutere er et personlig valg. Tror det er flere som angrer på en sex de har hatt enn som de aldri har hatt.

hørt noe sånt som at en tredjedel debuterer før de er atten, en tredjedel når de blir atten, og resten etterpå.

Jeg er jomfru av personlige grunner. Har også hatt kjæreste. Og jeg er 24. Jeg har valgt å vente til drømmeprinsen dukker opp. Og hvis han skulle le av valget mitt, så er det rett på hodet og ut.

Skrevet

"Hvis han synes det er et problem, ja da gir du bare faen i han for d er han ikke verd deg."

Jeg tror nok at jeg, i en alder av 30, ville sett på det som litt problematisk hvis jeg møtte ei jente som var jomfru. Men jeg ville selfølgelig ikke ledd av henne og/eller kastet henne på dør. Men jeg tar meg i å "forvente" en viss erfarenhet og "kompetanse" i min alder. (men jeg har ikke møtt noen på 22 :-)

Prozak, jeg har alltid trodd du var dame..det er du altså ikke :-) *klør seg i hue*

Skrevet

Prozak, jeg har alltid trodd du var dame..det er du altså ikke :-) *klør seg i hue*

Nei, jeg tror jeg ville oppdaget det hvis så var tilfelle :-)

Skrevet

har du virkelig trodd han var dame?? da kan du ikke ha lest mange av innleggene hans :)

Skrevet

Nei, jeg tror jeg ville oppdaget det hvis så var tilfelle :-)

Hehe, sorry :-) Jeg er bare litt forvirra *putter hodet under armen*

Skrevet

Hehe, sorry :-) Jeg er bare litt forvirra *putter hodet under armen*

Jeg har hørt flere si at de trodde det. Jeg kan ikke si jeg helt ser hvordan noen kan ha fått det inntrykket, men :-)

"............................"

Skrevet

Jeg har hørt flere si at de trodde det. Jeg kan ikke si jeg helt ser hvordan noen kan ha fått det inntrykket, men :-)

"............................"

Kanskje du bare har et godt håndlag med damene da? Smooth operator osv.. :-)

Skrevet

Kanskje du bare har et godt håndlag med damene da? Smooth operator osv.. :-)

Mulig det :-)

Skrevet

"Hvordan vil en gutt på 28 reagere på en jente på 22 som fremdeles er jomfru?"

Er det ikke en mann på 28 år det her snakkes om. Da tar han det nok også som en mann, hvis ikke er han utrolig lite moden til å være 28 år.

Tror du har veldig liten grunn til bekymring. Syntes heller du skal være stolt av din moral.

Skrevet

"Hvordan vil en gutt på 28 reagere på en jente på 22 som fremdeles er jomfru?"

Er det ikke en mann på 28 år det her snakkes om. Da tar han det nok også som en mann, hvis ikke er han utrolig lite moden til å være 28 år.

Tror du har veldig liten grunn til bekymring. Syntes heller du skal være stolt av din moral.

"Syntes heller du skal være stolt av din moral."

Betyr det at de som ikke venter ikke har moral, eller har dårlig moral? :-)

".............................."

Skrevet

Håper ikke det!!!

Gjest helt normalt.
Skrevet

Det er da ikke det minste unormalt ut å være jomfru i en alder av 22! Avisene slår bare stort opp om hvor tidlig mange debuterer (selv om disse "mange" er i mindretall).

Det er faktisk mange som ikke har debutert seksuelt selv om de er i begynnelsen av 20-årene. hva som er "normalt" innebærer faktisk en ganske stor variasjon!

Skrevet

Man er et myye bedre menneske om man ikke har hatt sex før. Den ting er sikkert. Helst jomfrufødsel og kun én partner gjennom et langt liv.

Jepp jepp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...