Gå til innhold

vaske wc

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen får man vekk brune striper inni do (flekker fra der det lekker vann nedover fra sisternen)?

mil1365380270
Skrevet

Hvis du ikke får det bort med WC-rens, kan du prøve ren klorin.

Skrevet

Du må slikke dassen ren.

Lykke til!

kom og vis meg hvordan du gjør det, da

Skrevet

kom og vis meg hvordan du gjør det, da

Greit. Jeg reiser med Linjegods, så det kan ta litt tid.

Du kan jo bruke ventetida til å skitne til dassen etter alle kunstens regler.

Skrevet

Greit. Jeg reiser med Linjegods, så det kan ta litt tid.

Du kan jo bruke ventetida til å skitne til dassen etter alle kunstens regler.

kan ikke reglene...

Skrevet

Ehh, hvor lenge er det siden du vasket toalettet egentlig?

Gjest rust fra sisternen
Skrevet

Ehh, hvor lenge er det siden du vasket toalettet egentlig?

Rustflekker fra gamle sisterner har ikke noe med hyppeig / sjelden vask å gjøre.

Jeg ville anbefalt å bytte toalettet, men det er jo ikke veldig billig.

Skrevet

Rustflekker fra gamle sisterner har ikke noe med hyppeig / sjelden vask å gjøre.

Jeg ville anbefalt å bytte toalettet, men det er jo ikke veldig billig.

Jeg tror jeg ville byttet toalett da ja.

Skrevet

Jeg tror jeg ville byttet toalett da ja.

det er ikke gammelt, jeg skiftet for noen år siden. Og jeg vasker det ofte, slutt å ert så jævli'

Men det er noe med vannet, det blir algevekst, og det setter flekker som jeg ikke får bort med dobørsta og domestos iallfall. Skal prøve dorens som noen nevnte. Har også prøvd noe mer skrubbende, uten virkning. Men finn på morsommere vitser heretter, plis!

Skrevet

det er ikke gammelt, jeg skiftet for noen år siden. Og jeg vasker det ofte, slutt å ert så jævli'

Men det er noe med vannet, det blir algevekst, og det setter flekker som jeg ikke får bort med dobørsta og domestos iallfall. Skal prøve dorens som noen nevnte. Har også prøvd noe mer skrubbende, uten virkning. Men finn på morsommere vitser heretter, plis!

Prøvd clorin? Ser det er andre som har nevnt det også, og ikke alt det nye er like effektivt. Men clorin tar det meste.

lalala1365380457
Skrevet

hvis du skal bruke klorin (som funker utmerket:) så hell så det kommer jevnt til i hele doen, og la det stå over natten! rent som bare det dagen etter ;)

Skrevet

Du får kjøpt "noe" du kan ha i sisternen. En klump av et eller annet. (godt forklart? :-))

Husker ikke hva det var, men vi gjorde det med doen i utleieleiligheten vår.

Der sto det å rant litt vann fra sisternen hele tiden, og dannet stygge striper i toalettet.

Tror det var noe kullgreier. Spør hos en VVS - forhandler. Mener det var der vi (les: mannen) fikk råd, og kjøpt denne klumpen...

Skrevet

Du får kjøpt "noe" du kan ha i sisternen. En klump av et eller annet. (godt forklart? :-))

Der sto det å rant litt vann fra sisternen hele tiden, og dannet stygge striper i toalettet.

Tror det var noe kullgreier. Spør hos en VVS - forhandler. Mener det var der vi (les: mannen) fikk råd, og kjøpt denne klumpen...

Å skifte pakning i sisterna hadde nok vært billigere og mer miljøvennlig... :o)

Skrevet

:)

Skrevet

Å skifte pakning i sisterna hadde nok vært billigere og mer miljøvennlig... :o)

:)

Skrevet

De merkene får du vekk med cola(!!!). Prøv det og tenk over resultatet neste gang du sikler etter et glass kald cola.... Det tar det meste.

Skrevet

De merkene får du vekk med cola(!!!). Prøv det og tenk over resultatet neste gang du sikler etter et glass kald cola.... Det tar det meste.

virker det på dusjkabinetter også? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...