Gå til innhold

blærebetennelse? hjelp?

Anbefalte innlegg

Gjest hva feiler det meg?

Trodde jeg hadde blærebetennelse, men har ikke hatt det siden jeg var barn så jeg er ikke sikker. Måtte først tisse hvært femte min, egentlig hele tiden, men 5 min var så lenge jeg klarte å holde meg. Drakk mye vann for jeg husker at det skulle være bra da, ble bra igjen. Men så kom det tilbake, når jeg drikker MYE vann (ca 2 l +) så må jeg tisse sjeldnere og det kommer mer, ellers tisser jeg svært lite, eller at jeg føler at jeg holder på å tisse på meg men det kommer ingenting. Har en utrolig rar følese der nede som om jeg må tisse og er kåt. (helt sant) det svir ikke når jeg tisser slik som når hjeg var barn, men det er definitivt ubehagelig godt og vondt på en gang, helt merekelig vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Innimellom er det helt bra men så blir det så gale at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre, har vært slik noen dager nå. Noen som vet hva det kan være, er det blærebetennelse? Noe som hjelper mot hva det nå en er?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171712-bl%C3%A6rebetennelse-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...