Gå til innhold

ostepop fra Lidl smaker gruuuuuzomt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke rart det kostet bare 4,90 - og ikke overraskede at jeg hadde så mye penger i lomma - og at jeg kjøpte, og at jeg nå sitter og døtter hue fullt av den dritten som er så ekkel.......*SPY*

men eter, og eter---

Skrevet

Ikke noe bedre med potetskruer/ringer fra euroshopper hos ica heller.

*fysj å fy*

Skrevet

Ikke noe bedre med potetskruer/ringer fra euroshopper hos ica heller.

*fysj å fy*

Jeg måtte kaste den! *sjokkert over meg selv*

Skrevet

Jeg måtte kaste den! *sjokkert over meg selv*

Den ligger i skapet her,vet ikke hvorfor men kanskje jeg tror at den en dag blir borte av seg selv?

*Ler av meg selv*

Skrevet

Den ligger i skapet her,vet ikke hvorfor men kanskje jeg tror at den en dag blir borte av seg selv?

*Ler av meg selv*

Det er ikke uten grunn at varene der er billige... Handla der her om dagen. Kjøpte kryddersalami - som hadde en umiskjennelig bismak av ult/surt kjøtt, og kattemat som katten ikke vil spise. Ikke mer Lidl for meg!

Skrevet

Jammen, det er da ikke riktig, Flisa! Det smaker godt av den. Og forøvrig smaker det godt av de fleste produktene. Smaker MER :-)

(men... okei, jeg har vel snål smak... gift med en tysker var jeg jo, også....)

Skrevet

Det er ikke uten grunn at varene der er billige... Handla der her om dagen. Kjøpte kryddersalami - som hadde en umiskjennelig bismak av ult/surt kjøtt, og kattemat som katten ikke vil spise. Ikke mer Lidl for meg!

Pus ville ikke ha kattematen, nei.. lurer på hva som er oppi den. Kjøpte flere slag, men samme resultat. Jeg gravde ut resten av boksene og satt utendørs, og der fosvant det omsider til fugler og omstreifende katter.

Gjest true_love
Skrevet

Pus ville ikke ha kattematen, nei.. lurer på hva som er oppi den. Kjøpte flere slag, men samme resultat. Jeg gravde ut resten av boksene og satt utendørs, og der fosvant det omsider til fugler og omstreifende katter.

eller rotter og mus hehe :)

Skrevet

eller rotter og mus hehe :)

men pizzaen er god! :)

Skrevet

Jammen, det er da ikke riktig, Flisa! Det smaker godt av den. Og forøvrig smaker det godt av de fleste produktene. Smaker MER :-)

(men... okei, jeg har vel snål smak... gift med en tysker var jeg jo, også....)

Jeg liker det meste de har der :-) - handler mye der vi....

Gjest rutangis netu
Skrevet

Å, fy flate! Da er nok naboene blide på deg! Slikt drar jo rotter til nabolaget. De stedene de har store rotteplager er deg jo ulovlig å ha fuglemat ute til og med.

Skrevet

Bare ved å se disse grusomme annonsene til Lidl, gjør så jeg nekter å sette min bein i disse butikkene.

Skrevet

Bare ved å se disse grusomme annonsene til Lidl, gjør så jeg nekter å sette min bein i disse butikkene.

å nei - jeg går dit ofte jeg :)

• 8 måneder senere...
Gjest skraldepande
Skrevet

For ikke å snakke om sjokoladen på Lidl. Æsj!!!

Det er produsert i varme land, der må trolig sjokoladen ha en annen sammensetning for ikke å renne bort i 30-40 grader varme.

En vietnameser sier at norsk sjokolade er verdens beste, og at hennes hjemlands sjokolade smaker python. Problemet er at den norske renner bort, og må ligge i kjøleskapet der nede :)

Gjest skraldepande
Skrevet

Å, fy flate! Da er nok naboene blide på deg! Slikt drar jo rotter til nabolaget. De stedene de har store rotteplager er deg jo ulovlig å ha fuglemat ute til og med.

Pøh!

Det er nissen som spiser det skal jeg si deg.

Skrevet

*Ler av meg selv*

Spar den til Halloween.

;oD

Skrevet

Spar den til Halloween.

;oD

Ja det er ikke lenge igjen nå!

Hvordan kom du på å svare på et innlegg i en tråd fra 24 januar? *LOL*

Har du søkt etter ostepop eller!? :)

Skrevet

Ja det er ikke lenge igjen nå!

Hvordan kom du på å svare på et innlegg i en tråd fra 24 januar? *LOL*

Har du søkt etter ostepop eller!? :)

Hehe, jeg gikk inn på 100 nyeste og la ikke merke til datoen før etter at jeg hadde trykket send.

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...