Gå til innhold

Han fikk sparken - og ble kastet til løvene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jah, selvsagt, men jeg tok høyde for alle tillegg i «you name it». =`)

Er det ikke betegnende at konkusjonen ligger klar allerede i overskriften når denne figuren skal ut og generalisere? Kan du begripe deg på at noen klarer å sparke seg sjøl i hekken så til de grader uten å oppdage det selv?

Mna kan vel ikke forvente stort annet av en leder for en enmannsekt som flyr rundt å deler mennesker inn i onde og gode slik han inrømmte for en tid siden.

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

36

• Goliath

25

• Osiris

2

• Mr Kahn

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Løgner!

"Sjefen Mark Scott-Crossley" er arisk, for å bruke dine rasebetegnelser.

Igjen lyver du så det renner av deg.

Javel, altså enda verre. Du bortforklarer altså drap som du selv inrømmer at du tror har rasistiske motiv!

Hvor skal dette ende?

Skrevet

Javel, altså enda verre. Du bortforklarer altså drap som du selv inrømmer at du tror har rasistiske motiv!

Hvor skal dette ende?

*gjesp*

Du rører faktisk enda mer enn vanlig. Gratulerer!

Skrevet

*gjesp*

Du rører faktisk enda mer enn vanlig. Gratulerer!

Da forventer vi selvsagt at du på samme måte rykker ut og bortforklarer drapet på Benjamin med de traumer Jo Jahr ble påført da han ble banket helseløs av en gjeng invandrerungdom.

For du driver ikke selektiv utvelgelse på rasemessig grunnlag i din argumentasjon vel?

Skrevet

Da forventer vi selvsagt at du på samme måte rykker ut og bortforklarer drapet på Benjamin med de traumer Jo Jahr ble påført da han ble banket helseløs av en gjeng invandrerungdom.

For du driver ikke selektiv utvelgelse på rasemessig grunnlag i din argumentasjon vel?

Har du virkelig så store leseproblemer som du gir inntrykk av?

Jeg skrev vitterlig "resultatet av år med Apartheid".

Hva du vrøvler med vet du vel knapt selv.

Skrevet

Har du virkelig så store leseproblemer som du gir inntrykk av?

Jeg skrev vitterlig "resultatet av år med Apartheid".

Hva du vrøvler med vet du vel knapt selv.

Ja, jeg kan tydelig lese at du gjør dette bestialske drapet til et rasekamp spørsmål, selv om ikke noe i artikkelen vitner om det.

Det gjør jo det du skriver ennå mer sjokekrende og motbydelig. Er det noe alle vi andre og de fleste samfunn tar skarp avstand fra så er det nettopp rasistisk motiverte drap.

Bare altså ikke du.

Skrevet

Ja, jeg kan tydelig lese at du gjør dette bestialske drapet til et rasekamp spørsmål, selv om ikke noe i artikkelen vitner om det.

Det gjør jo det du skriver ennå mer sjokekrende og motbydelig. Er det noe alle vi andre og de fleste samfunn tar skarp avstand fra så er det nettopp rasistisk motiverte drap.

Bare altså ikke du.

Så du kan altså ikke lese. Godt at du innrømmet det da, selv om det tydeligvis satt langt inne.

Skrevet

LOL

Ja selvsagt:

For svarte folk er jo i følge deg aldri ansvarlig for noe de gjør. Det står alltid en ond hvit mann bak.

For negre er vel i flkge deg kanskje for dumme og uintelligente til å være ansvarlig for egne handlinger? Eller hva var poenget ditt med å bable om et samfunnsystem avviklet for et decenium siden i denne mordsaken?

Det var det første som slo meg (nok en gang) da jeg leste Sørs innlegg.

Han skriver jo at selv i dag, flere tiår etter at apartheid ble avskaffet, så er ikke negrene i stand til å ta ansvaret for sine egne handlinger.

Slik Sør omtaler "de mørkhudede" i Sørafrika, så skulle man tro at de tilhørte en mindreverdig "rase" som ikke selv kan ansvarliggjøres for noe av det de gjør.

Makan til rasistiske hentydninger.....

Skrevet

Enda et patetisk forsøk på å flytte fokus.

Hvem er det her som patetisk forsøker å flytte fokus vekk fra hovedinnlegget sa du???

Skrevet

Det var det første som slo meg (nok en gang) da jeg leste Sørs innlegg.

Han skriver jo at selv i dag, flere tiår etter at apartheid ble avskaffet, så er ikke negrene i stand til å ta ansvaret for sine egne handlinger.

Slik Sør omtaler "de mørkhudede" i Sørafrika, så skulle man tro at de tilhørte en mindreverdig "rase" som ikke selv kan ansvarliggjøres for noe av det de gjør.

Makan til rasistiske hentydninger.....

Du har selvsagt en lenke til innlegg hvor jeg skriver det du påstår?

Skrevet

Hvem er det her som patetisk forsøker å flytte fokus vekk fra hovedinnlegget sa du???

Morsk.

Tema i hovedinnlegget er at en person er blitt kastet til løvene.

Skrevet

Du har selvsagt en lenke til innlegg hvor jeg skriver det du påstår?

Du skriver jo selv at det er resultatet av aparheid.

Ergo unnskylder du handlingene som enkeltindivider med mørk hud selv har foretatt (vilket du tidligere også har gjort ved en rekke anledninger).

Og da må det jo være fordi de selv ikke evner å ta ansvaret for egne handlinger.

Vilket igjen er en rasistisk hentydning....

Skrevet

Morsk.

Tema i hovedinnlegget er at en person er blitt kastet til løvene.

Og når noen nå har blitt kastet til løvene av noen enkeltindivider der en er hvithudet og to er sorte, så skylder du på apartheid....

Og det er IKKE å flytte fokus vekk fra hovedinnlegget - spesielt når du vel sansynligvis også leste resten av hovedinnlegget og dets innhold?

Nå fossror du Sør....

Skrevet

Ergo unnskylder du handlingene som enkeltindivider med mørk hud selv har foretatt (vilket du tidligere også har gjort ved en rekke anledninger).

Og da må det jo være fordi de selv ikke evner å ta ansvaret for egne handlinger.

*ler*

De tiltale er både svarte og hvite.

Og når jeg skylder på apartheid, så er det åpenbart fordi apartheid ødelegger samfunnsstrukturen. Det er en politisk kritikk, og den rammer alle uavhengig av rase.

Skrevet

Og når noen nå har blitt kastet til løvene av noen enkeltindivider der en er hvithudet og to er sorte, så skylder du på apartheid....

Og det er IKKE å flytte fokus vekk fra hovedinnlegget - spesielt når du vel sansynligvis også leste resten av hovedinnlegget og dets innhold?

Nå fossror du Sør....

Ja, det er selvsagt relatert til arbeidsforholdene man hadde under apartheid(og i mange tilfeller fremdeles har).

Skrevet

Dette dreier seg ikke bare om elendige forhold for arbeidere på gårder, men om resultatet av år med Apartheid.

Med vennlig hilsen

Fordi løven har lært (etter år med apartheid) at det er OK å spise svarte?

Tips: Kanskje du kan dreie dette til også å handle om foring av katter, forresten,- en av dine andre fanesaker?

Skrevet

Fordi løven har lært (etter år med apartheid) at det er OK å spise svarte?

Tips: Kanskje du kan dreie dette til også å handle om foring av katter, forresten,- en av dine andre fanesaker?

Nei, i Sør Afrika så var det faktisk politihundene som var opplært til å angripe svarte.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Han evner ikke å se at den stakkarsligjøring han bedriver ovenfor fargede er ren rasisme av mest lumske slag.

Skrevet

Han evner ikke å se at den stakkarsligjøring han bedriver ovenfor fargede er ren rasisme av mest lumske slag.

Mange sosialister har denne iboende tendens til klientifisering av sine medmennesker.

De kategoriserer folk i grupper og definerer hvem som har behov for deres "omsorg".

Det er den reneste sosialdarwinisme...

Denne "omsorgen" er av den type som kan uttrykkes i uforpliktende ord og hvis det skal penger til, er det andres midler som skal benyttes.

Den ustanselig sussingen og klemmingen av stakkarer, er en del av denne stigmatiserende "omsorgen".

Gjennom å fradømme folk ansvar for seg selv og gjennom å unnskylde alle mulige gjerninger, drives det ren rasisme. Adferden og holdningene bygger på en forutsetning av at man selv er overlegen.

Skrevet

Mange sosialister har denne iboende tendens til klientifisering av sine medmennesker.

De kategoriserer folk i grupper og definerer hvem som har behov for deres "omsorg".

Det er den reneste sosialdarwinisme...

Denne "omsorgen" er av den type som kan uttrykkes i uforpliktende ord og hvis det skal penger til, er det andres midler som skal benyttes.

Den ustanselig sussingen og klemmingen av stakkarer, er en del av denne stigmatiserende "omsorgen".

Gjennom å fradømme folk ansvar for seg selv og gjennom å unnskylde alle mulige gjerninger, drives det ren rasisme. Adferden og holdningene bygger på en forutsetning av at man selv er overlegen.

Dere er selvsagt meget underholdende i deres eventyr, men man føler at det mangler en lenke til at noen faktisk har påstått det dere legger til grunn for våset deres.

Jeg antar at det var noe som ble skrevet i samme tråd som du erklærte du hadde hatt sex med Pol Pot?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...