Gå til innhold

var det play.com som var så bra?

Anbefalte innlegg

Gjest vil ha en ny cd eller dvd
Skrevet

Hva blir portoen i norske kr.?

Gjest Mener det var sånn ja..
Skrevet

Hva blir portoen i norske kr.?

Jeg tror ikke du betaler noe porto så lenge du kjøper noe til under 200kr..

Gjest ok, takk for svar:)
Skrevet

Jeg tror ikke du betaler noe porto så lenge du kjøper noe til under 200kr..

.

Skrevet

.

Man slipper å betale toll ved kjøp for under 200,- Man slipper IKKE porto.

Skrevet

De er kjappe og billige.

Portoen er innlagt i prisen slik at du betaler ikke noe ekstra.

Men ikke kjøp for over 200 kr, ellers må du fortolle pakken, og da blir det dyrt.

Skrevet

play.com er supre!

All porto er innbakt i prisen, du betaler ingenting utenom. Ikke når du henter pakken heller. Mine ting pleier å komme rett i kassa etter tre-fire dager.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Man slipper å betale toll ved kjøp for under 200,- Man slipper IKKE porto.

Play.com sender portofritt. Det eneste man må passe på er at hver DVD koster under 200 kroner. Man kan bestille så mange man vil på en gang, play.com sender hver DVD for seg. Smart løsning for oss i Norge som har så lav grense før toll.

Skrevet

Play.com sender portofritt. Det eneste man må passe på er at hver DVD koster under 200 kroner. Man kan bestille så mange man vil på en gang, play.com sender hver DVD for seg. Smart løsning for oss i Norge som har så lav grense før toll.

Og det gjør de uten at en må spørre om det?

Gjest vil ha en ny cd
Skrevet

Forsto ikke alt man måtte fylle ut (informasjon fra visa-kortet). De skulle bl.a. ha to datoer; exp. end var greit men den andre?. Hm.. Og skulle man skrive postnummeret for landets kode?

Skrevet

Forsto ikke alt man måtte fylle ut (informasjon fra visa-kortet). De skulle bl.a. ha to datoer; exp. end var greit men den andre?. Hm.. Og skulle man skrive postnummeret for landets kode?

Jeg skriver opp dag og måned for exp.end, kortnummer og kontrollnummer. Kontrollnummer har vi ikke i Norge, så da bare skriver jeg 000, og det går fint.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Jeppz!

Gjest vil ha en ny cd
Skrevet

Jeg skriver opp dag og måned for exp.end, kortnummer og kontrollnummer. Kontrollnummer har vi ikke i Norge, så da bare skriver jeg 000, og det går fint.

Ok, fikk det til tror jeg.. Men det er skummelt å gi kort-informasjon på nettet... Eller?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jada, det gjør de.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Mitt visakort har et tre eller firesifret kontrollnummer, tror det er vanlig på kortene nå.

Skrevet

Det står kontrollnr. på baksiden av mitt Visa-kort (der står det spesifisert "kontrollnr. xxx) (et tresifret nr).

På MasterCard står det et tall på baksiden, med 4 + 3 sifre. Det er de tre siste sifrene der man skal oppgi. Tror dette pleier hete noe annet enn kontrollnr., men husker ikke hva i farten... :-)

Skrevet

Det står kontrollnr. på baksiden av mitt Visa-kort (der står det spesifisert "kontrollnr. xxx) (et tresifret nr).

På MasterCard står det et tall på baksiden, med 4 + 3 sifre. Det er de tre siste sifrene der man skal oppgi. Tror dette pleier hete noe annet enn kontrollnr., men husker ikke hva i farten... :-)

Da må jeg ha et gammelt Visakort, for jeg har ikke kontrollnummer. Mitt er ca. halvannet år gammelt og er fra Postbanken.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Da må jeg ha et gammelt Visakort, for jeg har ikke kontrollnummer. Mitt er ca. halvannet år gammelt og er fra Postbanken.

Har hatt kontrollnummer i alle fall på de to siste VISA-kortene mine, i to forskjellige banker. Merkelig om et VISA-kort som er såpass nytt ikke har det.

Gjest gjennomprøvd
Skrevet

De er kjappe og billige.

Portoen er innlagt i prisen slik at du betaler ikke noe ekstra.

Men ikke kjøp for over 200 kr, ellers må du fortolle pakken, og da blir det dyrt.

Du kan bestille for over 200 uten å betale toll. De sender hver video for seg slik at du får fem pakker dersom du kjøper fem videoer. Rett i postkassa og i løpet av få dager. Superdupert!

Skrevet

Du kan bestille for over 200 uten å betale toll. De sender hver video for seg slik at du får fem pakker dersom du kjøper fem videoer. Rett i postkassa og i løpet av få dager. Superdupert!

Er det norske tekster på filmene ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...