Gjest Spiseforstyrret Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Jeg har hatt bulimi i et par år nå og prøver nå å slutte. Klarer meg i opptil en uke eller to før jeg sprekker. Hver gang jeg har kommet opp i 3-7 dager så får jeg en slags omgangssyke som gjør at jeg kaster opp ufrivillig i en natt (begynner stort sett et par timer etter at jeg har lagt meg). Dette har gjentatt seg 4 ganger nå og det kan ikke være vanlig å få en kortvarig omgangssyke så mange ganger i løpet av få mnd? Dette er kjempefrustrerende da jeg føler at jeg får en slags straff for å være flink til å unngå å kaste opp Jeg vil virkelig slutte å kaste opp nå og skjønner ikke hvorfor jeg får denne reaksjonen når jeg er noen dager uten å kaste opp. Noen som har opplevd lignende? Kan du svare meg på hva dette er, NHD? Er det farlig? Bør jeg gå til legen? 0 Siter
Gjest NonStopp Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Har vært gjennom det selv. Trøst deg med at det sikkert går over, gi det litt tid i allefall. Ved å spy over flere år, så er det naturlig nok forstyrrelser i kroppen din. Selv hadde jeg mareritt, og spydde nesten hver natt i flere mndr, så jeg vet hvor slitsomt du må ha det.. Klem fra Nina 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.