Gå til innhold

Kahn og Sør - hva står de egentlig for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det derfor du kjører de fleste diskusjoner du er med i i grøften?

Slikt overlater jeg til deg.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

23

• Mr Kahn

13

• Goliath

11

• Prozak

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Takk, men det er ikke noe i veien med gangsynet mitt.

=====

Jeg påpeker at du setter likhetstegn mellom "kultur" og "utseende", og det er jo nettopp det som er rasisme, ikke sant? Det er når man sier at "svarte er dumme" og slikt.

Med vennlig hilsen

"Takk, men det er ikke noe i veien med gangsynet mitt." - sier Sør og famler seg videre med bind for øynene....:-)

Skrevet

Her fikk du EN link (når du bad om den) av svært mange tilsvarende linker Sør.

Den viser så veldig godt at du lyver når du påstår hva du selv har gjort eller ikke gjort.

Og nok en gang forsøker du å ro deg bort fra den dokumentasjonen du får når noen gidder å ta deg på ordet.

Nå skal Persille plutselig være nødt til å linke til alle de innlegg der du har fremmet tilsvarende påstander om andre....og da ville du uansett ikke innrømmet noe som helst, men bare funnet andre like idiotiske argumenter og ville påstander.

Det er i hvert fall nå fastslått for alle at du IKKE er i stand til å stå for det du selv skriver her.

Dog er det noe de aller fleste her vet fra før.....

*ler*

Bortsett fra at lenken åpenbart ikke viser den hun påstår.

Skrevet

"Takk, men det er ikke noe i veien med gangsynet mitt." - sier Sør og famler seg videre med bind for øynene....:-)

*gjesp*

Skrevet

*rister på hodet*

De to innleggene har lite med diskusjonen å gjøre. Ingen har påstått at man ikke kan se forskjell på folk fra diverse land.

Som andre i tråden påpekte (etter det jeg husker) så begriper du ikke hva rasisme er.

"Ingen har påstått at man ikke kan se forskjell på folk fra diverse land."

Det var nettopp det du påstod Sør, når du hevdet at man heller burde sette gule stjerner på folk.

Du lyver så det renner av deg!

Kanskje jeg skulle finne en link? :-)

Skrevet

Morsk, nå er du teit, du må jo vite at "reglene" ikke er like for deg (alle andre) som for ham?

Du kan ikke selv bestemme om du er rasist eller ikke, det kan han. Du kan ikke bestemme om du er psykopat eller ikke, det kan han.

Dette kaller vi "things you should know by now" :)

he-he....der tok du Sør på kornet, og med buksa nede:-)

Skrevet

Spar oss, Goliath.

Hvorfor skal jeg spare deg for sannheten?

Tåler du den ikke?

Skrevet

Slikt overlater jeg til deg.

Hadde jeg bare vært raskt nok ute, så skulle jeg gjerne bidratt.

Men som regel har du allerede gjort det før jeg rekker med:-)

Skrevet

*ler*

Bortsett fra at lenken åpenbart ikke viser den hun påstår.

Som sagt:-)

ps: nå bærsjer du ordentlig på leggen nå Sør...he-he-he

Skrevet

*gjesp*

Man blir ofte trøtt når man oppholder seg i stummende mørke.

Har du tenkt på at det kanskje hjelper hvis du åpner øyebindet litt? :-)

Skrevet

Ren logikk, spør du meg :)

Men, se det positive i det; vi får jo noe å le av og kose oss med i sene nattetimer!

Sant som det er sagt. Så lenge man greier holde profesjonell avstand til objektet, og ikke lar det gå alvor i noe som helst han skriver, så er det utrolig hvor mye moro man kan ha av og med ham:-)

Skrevet

Sant som det er sagt. Så lenge man greier holde profesjonell avstand til objektet, og ikke lar det gå alvor i noe som helst han skriver, så er det utrolig hvor mye moro man kan ha av og med ham:-)

En sunn, fornuftig og god holdning:-)

Skrevet

"DOL fungerer bare som et av mange kontaktflater jeg benytter for å informere om vår sak."

Med "vår sak" henviser du til Israel, eller til en bestemt politisk organisasjon?

Det er jo mange politiske retninger inne i Israel også, ikke bare en homogen masse...

Du sa også at du har jødisk blod i årene. Er denne andelen så stor at du regner deg som jøde?

Alle de som går inn i kampen for et fritt og uavhengig Israel, uansett størrelsen på bidraget, kjemper VÅR sak. Israels fiender er heller ingen «homogen masse», de kommer i alle forkledninger, der de farligste paradoksalt nok er de som taler «fred».

Det kan aldri bli noen varig fred under Islam, like lite som det kan bli noen frihet under et syndikalistisk marxiststyre etter førerprinsippet. Og fred uten frihet er et meningsløst konsept.

Skrevet

Alle de som går inn i kampen for et fritt og uavhengig Israel, uansett størrelsen på bidraget, kjemper VÅR sak. Israels fiender er heller ingen «homogen masse», de kommer i alle forkledninger, der de farligste paradoksalt nok er de som taler «fred».

Det kan aldri bli noen varig fred under Islam, like lite som det kan bli noen frihet under et syndikalistisk marxiststyre etter førerprinsippet. Og fred uten frihet er et meningsløst konsept.

Men du kjemper for Israel her fra Norge? Er du norsk statsborger? Og vurderer du å flytte til Israel eller vil du fortsette som fjern støttespiller i lang tid?

Har du forresten vært i Israel?

Skrevet

Men du kjemper for Israel her fra Norge? Er du norsk statsborger? Og vurderer du å flytte til Israel eller vil du fortsette som fjern støttespiller i lang tid?

Har du forresten vært i Israel?

Diskuter sak - ikke person.

Gjest fra sidelinjen
Skrevet

Jeg synes det var et høyst rimelig spørsmål all den tid du påberoper deg din "etniske bakgrunn" i din klage til webmaster.

Skrevet

Jeg synes det var et høyst rimelig spørsmål all den tid du påberoper deg din "etniske bakgrunn" i din klage til webmaster.

Signaturen sør har for vane å fremstille meg som Holocaust-fornekter, revisjonist, nazist og jødehater, derfor påpekte jeg min etnisitet i klagen til moderator. Det var på ingen måte noen invitasjon til dolere om å diskutere meg som person.

Jeg er bare lei signaturen sørs bekvemmelighetsempati og anti-semittisme. Dessverre sitter det uprofesjonelle personer i redaksjonen som, sitat: «er etterhvert mektig lei av den krangling som kontinuerlig foregår mellom noen av våre faste brukere»,(sic) hvilket ikke borger for en objektiv vurdering av klagen.

Hvis jeg skulle latt meg trekke med i denne karusellen signaturen sør og et par andre inviterer til, så fører det kun til utestengelse av mitt nick, eller i beste fall sletting. Dette er gratispoeng til Israels fiender generelt, og jødehatere i sørdeleshet, som jeg ikke vil bidra til å gi bort.

Hvis prisen for å tale Israels sak er å bli utsatt for signaturen sørs anti-semittisme, så kan jeg tross alt leve med det, i hvert fall så lenge det synes å slå mer tilbake på signaturen sør enn på undertegnede.

Case closed.

Skrevet

En sunn, fornuftig og god holdning:-)

Ja, jeg syns det. Uten bevisst, målrettet og robust mentalhygiene kan jo selv den sterkeste få angst av å møte en slik person:-)

Skrevet

Kjære deg da, Kahn, jeg har overhode ikke diskutert sak med deg!

Jeg prøver å skjønne hva du står for - og du har selv bedt meg spørre deg direkte og ikke andre! Det var jeg som startet denne tråden - husker du?

Skrevet

Kjære deg da, Kahn, jeg har overhode ikke diskutert sak med deg!

Jeg prøver å skjønne hva du står for - og du har selv bedt meg spørre deg direkte og ikke andre! Det var jeg som startet denne tråden - husker du?

«-Kjære deg da, Kahn, jeg har overhode ikke diskutert sak med deg!-»

Det har jeg notert meg!

«-Jeg prøver å skjønne hva du står for - og du har selv bedt meg spørre deg direkte og ikke andre! Det var jeg som startet denne tråden - husker du? -»

Jeg tror du har fått de svarene du trenger i så måte, uten at dette skal bli et intervju med intime betroelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...