Gå til innhold

Influensams!!!! Når skal føolk lære????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste gang gir du svar på tiltale:

«Du kainn reis tell helvete både du og heile helvetes influensaen her, det kainn æ altså fan steiki førtæl dæ, det her e appsolutt den siste gongen æ orke å høre på det hærre satans pisspreiket du hold på med, det kainn du altså førrbainnne dæ på, du e bare en fjottt og så sytat så inni helvete, det e da du e. Du e så sytat så inn i fan, du e fan ikke verd å hør på, du sku fan ha hadd dæ en skikkelig influensa så kan du syt, din jævla sytpeis!»

Hehe....

Skrevet

Neste gang gir du svar på tiltale:

«Du kainn reis tell helvete både du og heile helvetes influensaen her, det kainn æ altså fan steiki førtæl dæ, det her e appsolutt den siste gongen æ orke å høre på det hærre satans pisspreiket du hold på med, det kainn du altså førrbainnne dæ på, du e bare en fjottt og så sytat så inni helvete, det e da du e. Du e så sytat så inn i fan, du e fan ikke verd å hør på, du sku fan ha hadd dæ en skikkelig influensa så kan du syt, din jævla sytpeis!»

?????

Er det sånn dagligtalen din er??? Modererer du deg bare enormt når du treffer tastaturet?

Skrevet

Nesten som jeg skulle skrevet dette innlegget selv. HELT enig!

Skrevet

Jeg er HEEELT enig med deg, jeg irriterer meg også over dette. All slags forkjølelse er liksom influensa.

Jeg har faktisk aldri hatt influensa selv (helt sant) og har heller aldri sagt at jeg har hatt det når jeg har vært forkjøla. Men jeg vet da allikevel at hvis man har influensa så ligger man rett ut i flere dager og er veldig dårlig, har feber osv.

Nei, influensa er noe helt annet enn en forkjølelse.

Selvfølgelig kan en forkjølelse også være plagsomt, men det er allikevel noe ganske annet enn influensa.

Skrevet

Jeg er enig med deg. Eller rettere sagt, jeg ble enig med deg for tre uker siden, før det brukte jeg også det ordet hyppig. Inntil jeg altså for tre uker siden fikk VIRKELIG influensa. Det er noe helt annet enn forkjølelse, det er sikkert og visst.

He he, aldri så galt at det ikke er godt for noe; du lærte jo noe ved å ha influensa da ihvertfall!

Skrevet

Jeg er enig! Jeg prøver å henvise til folkehelseinstituttets sider, de ti månedene i året det ikke er influensaepedemi. Og oppfordrer folk som sier de har influensa resten av året, til å ringe FHI umiddelbart, da det faktisk er medleplikt hvis man oppdager influensa utenfor sesong..

He he, morsomt skrevet!

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Enig.

Influensa har jeg bare hatt en gang i livet. Da hadde jeg 40 i feber, og lå i senga i en uke.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Når skal du lære deg norsk? :P

Jeg måtte bare, var litt merkelig den overskriften din. Ikke vondt ment altså :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...