fei1365380229 Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Er det noen som har oppskrift på sånn pannekake som man steker i langpanne, legger på fyll, ruller den og så gratinerer med ost? Finner ikke oppskriften min ( 0 Siter
Moraki Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Er det en ordentlig rett?? Bestemora mi laget sånne, men vi har alltid trodd det var noe bare hun drev med. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 Er det en ordentlig rett?? Bestemora mi laget sånne, men vi har alltid trodd det var noe bare hun drev med. Den er ganske vanlig å lage på skolekjøkkenet. Både noen av mine gamle elever kom med oppskriften fra ungdomsskolen og min sønn lagde det på skolekjøkkenet for noen måneder siden. Jeg har vel bare ryddet alt for grundig. Hvis jeg ikke finner eller får oppskrift så får jeg prøve meg frem, blir det vellykket legger jeg ut oppskrift her etterhvert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.