Gjest juwel Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Jeg ønsker en langpannekake som er lett og lage og som ikke er sjokoladekake. Er det noen som vil dele en oppskrift med meg? 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Pannekake i langpanne eller kake i langpanne? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Pannekake i langpanne eller kake i langpanne? Var kanskje litt forvirrende ja ) Jeg mener pannekake, er sikkert omtrent samme oppskrift som vanlige pannekaker, men kanskje mer mel. Pleier å bruke kjøttdeig, løk og tomatpuré m.m inni og så har jeg revet ost på toppen når jeg har brettet den rundt fyllet, men nå finner jeg ikke oppskriften ( 0 Siter
Inne Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Var kanskje litt forvirrende ja ) Jeg mener pannekake, er sikkert omtrent samme oppskrift som vanlige pannekaker, men kanskje mer mel. Pleier å bruke kjøttdeig, løk og tomatpuré m.m inni og så har jeg revet ost på toppen når jeg har brettet den rundt fyllet, men nå finner jeg ikke oppskriften ( Gi beskjed om du finner den! Det der hørtes kjempegodt ut! =) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Gi beskjed om du finner den! Det der hørtes kjempegodt ut! =) Først nå fant jeg ut at dette var i en annen tråd ). Må kanskje gå inn på forumet istedenfor å bare lese på 100 nyeste. Lik overskrift nesten ) 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Ovnspannekake 1 ss margarin, 3 egg, 8 dl melk, 4 dl hvetemel, 1/2 ts salt Visp eggene lett sammen. Ha i halvparten av melken, alt melet og saltet. Visp til en glatt røre, spe i resten av melken. Hell røren i en smurt langpanne. Stek i ca 30-40 min., gyllen farge, stiv igjennom. 175 grader. Det er kanskje ikke akkurat denne du var på jakt etter, men den er veldig god. Og man kan ha i andre ingredienser i tillegg, alt etter hva man vil... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.