Gå til innhold

FU: Hvilken bil har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Volvo V 70 2002 modell og VW Golf 1989 modell. Fornøyd med volvoen, men ikke fullt så fornøyd med golfen. Går som ei kule, bruker minimalt med bensin og alt det der, men skylder servo...

Gjest ikke signatuur
Skrevet

Vi har en Nissan primera 2000 mod. (den er min.)

Og i disse dager kommer vår nye som vi har bestillt, og det er en VW Passat 2005 mod.

Skrevet

En Volkswagen Caravelle TDi, 2001-modell og en Opel Vectra 1994-modell, det også diesel.

Måtte opp i bilstørrelse, og vil ikke sitte med to billån - derfor har vi dessverre kvittet oss med en Audi A4 1,9 TDi stasjonsvogn og en Ford Mondeo 2,5 stasjonsvogn...

Verken Caravellen eller Vectraen gir nemlig noen stor kjøreglede... Men praktiske er de, så klart - hver til sitt bruk...

Skrevet

Audi A6,1,9 TDI kjempefornøyd og håper jeg aldri må kjøpe en annen type bil igjen.

Nå er det kjøreglede:-)

fei1365380229
Skrevet

Audi A6,1,9 TDI kjempefornøyd og håper jeg aldri må kjøpe en annen type bil igjen.

Nå er det kjøreglede:-)

Har også lyst på Audi, men da må noen av barna flytte ut først, og det er nok lenge til :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...