Gå til innhold

Skal dette bli den nye moten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=264286

Ville ikke gått med den kjolen i en alder av 22 engang så jeg hadde nok aldri i livet latt datteren min gå med den. Det ser jo ut som om alt holder på å falle ut. Hvorfor skal en 14-15 år gammel jente gå med en slik kjole og hvilke foreldre er det som tillater det??

Skrevet

Styggeste jeg har sett i dag. Jeg hadde hverken gått med den selv, eller tillatt at noen av de andre jentene i min familie hadde kledd seg i noe sånt.

Også hyler folk om sextrakassering?

Skrevet

Synes den var fin jeg, men den som i tilfellet skulle gå i den kan jo ikke spise dagene før =)

Skrevet

Synes den var fin jeg, men den som i tilfellet skulle gå i den kan jo ikke spise dagene før =)

At du syns den er fin er en ting, men om du lar din tenåringsdatter gå med den blir noe annet igjen.

Gjest true_love
Skrevet

Jeg syns den var dritstygg. Og i tillegg hvem i alle dager vil vise så mye?? Jeg ville aldri gått med det selv og min datter hadde ikke fått vise seg i en sånn heller.

Skrevet

Skrekk og gru.....den var ille!!! Selv med en flott kropp med tilhørende flotte bryster,er kjolen virkelig smakløs!!

Skrevet

Jeg ville ikke sluppet en tenåringsdatter ut av huset med en sånn kjole. Da mtte hun hatt noe under.

Men jeg skjønner ikke helt hvordan det er meningen at de..eh...stroppene skal sitte på plass. De må vel nesten limes til puppene, da?

Ellers er det to dansetrinn og full flash!

hare1365380455
Skrevet

Jeg synes ikke kjolen var fin, og den viser dessuten for mye....

Skrevet

Lekkert...Hvis jeg hadde hatt en tenåringsdatter håper jeg ved Gud at hun hadde hatt bedre smak enn det der. Vi får kanskje se den på MotherFuckingDivaQueen eller Hilde Lyrån snart? *S*

Skrevet

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/mote/article335615.ece

Denne da :o) Er litt mer foran her??? Står i artikkelen at den er blitt utrolig puppelær.

Sikkert hos gutta det da :o)

Nei dette håper jeg virkelig ikke mine døtre vil ikle seg.

Hjelp... Jeg ville blitt arrestert for blotting umiddelbart hvis jeg hadde vist meg offentlig i noe sånt.

Ikke hadde det vært noe pent syn heller...

Skrevet

Det nye er jo å bruke tusenvis av kroner på nye pupper, da er det jo bare rimelig at eieren ønsker å vise de fram.

Gjest rutangis netu
Skrevet

hehe... Nei, det der kanda ikke ungmøyene bli sendt ut i!

Da må de isåfall ha på en passende topp/tshirt/bluse under stroppene. Det kunne jo gått an. Husker fra tidligere at vi gikk i slike stroppekjoler. MED topp under altså.

Skrevet

Nei, er du gal! Min unge kommer aldri til å vise seg i en slik kjole før hun er myndig! Etter den tid håper jeg hun har fått med seg såpass mye fornuft hjemmefra at hun holder seg unna slike plagg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...