Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så det?

Æsj!!!! Jeg trodde seriøst jeg skulle kaste opp da jeg så det.

Æsj æsj æsj...

hare1365380455
Skrevet

Helt enig... Forstår ikke at de klarte å bo i så mye skitt!!

Gjest true_love
Skrevet

Ja samme her, skikkelig ekkelt. Forstår ikke at det er mulig å leve sånn. Alle kan jo ikke være like ryddige, men det er ekkelt når det er så uhygenisk.

Skrevet

Man kan kanskje gå litt dypere, og se på mentaltilstanden til den det gjelder.

Jeg tror at sånne mennesker ikke er friske. Sannsynligvis dypt deprimerte mennesker, og om 2 mnd. ser det likedan ut om de ikke får profesjonell hjelp.

Syns litt synd på de, jeg....

Skrevet

For å være ærlig kan det vel ikke svive så mye i toppetasjen hos de som bor der eller?

Hadde jeg hatt det så jævlig var ihvertfall tv det siste som hadde fått komme inn og filme!

Litt skit og rot er det vel hos alle innimellom,men da på et helt annet nivå vil jeg tro(får jeg håpe:-)

Skrevet

Nei, jeg så ikke det programmet. Hvordan var det hos dem, da?

hare1365380455
Skrevet

Nei, jeg så ikke det programmet. Hvordan var det hos dem, da?

Tepper på gulvene som var flekkete, kattebæsj og tiss på teppet, gamle matrester på kjøkkenet, skitne tallerker over alt, støv og spindelvev, rester etter fluer og bakterier i kjøleskapet... +mer.

Skrevet

Man kan kanskje gå litt dypere, og se på mentaltilstanden til den det gjelder.

Jeg tror at sånne mennesker ikke er friske. Sannsynligvis dypt deprimerte mennesker, og om 2 mnd. ser det likedan ut om de ikke får profesjonell hjelp.

Syns litt synd på de, jeg....

Ja, jeg også synes syndt på de... Og barna har jo bare lært av sine foreldre stakkars..

Skrevet

Tepper på gulvene som var flekkete, kattebæsj og tiss på teppet, gamle matrester på kjøkkenet, skitne tallerker over alt, støv og spindelvev, rester etter fluer og bakterier i kjøleskapet... +mer.

ÆSJ! Hørtes skikkelig ekkelt ut!

Jeg hører med blant dem som er relativt avslappet på støv & sånt, men min grense går selvsagt LANGT før det du beskriver der.

Var det et OK program å se på, eller bare vemmelig?

Skrevet

Bare et apropos til dette med gamle matrester: det er noe som har slått meg på flere av homsepatruljen-programmene (USA), at det står flere dager gamle matrester under sofaen etc.

At man har hybelkaniner og rot skjønner jeg, men akkurat dette???

Og flere av dem har likevel nokså fine damer. Skjønner ikke at ikke de damene snur på hælen og går når fyren har det så esktremt uappetittelig hjemme....

Skrevet

Jeg hører med blant dem som er relativt avslappet på støv & sånt, men min grense går selvsagt LANGT før det du beskriver der.

Jeg synes det var gøy, selv om det var ekkelt.. Jeg har ikke støv på hjernen, men dette gikk over alle støvleskafter! Hadde faktisk ikke klart gå inn der.

Det var til og med salmonella i slangeburset deres...

hare1365380455
Skrevet

Jeg synes det var interessant å se hvordan de bodde.. selv om det var ekkelt. Tenk om de fikk uventet besøk! Huset så ut til aldri å ha blitt vasket!

Skrevet

Jeg synes det var gøy, selv om det var ekkelt.. Jeg har ikke støv på hjernen, men dette gikk over alle støvleskafter! Hadde faktisk ikke klart gå inn der.

Det var til og med salmonella i slangeburset deres...

Av og til leser man i avsiene om "gale" folk som har det slik. Da er det alltid et sosialt kasus. Spørsmålet er vel om familien her burde vært beskyttet mot seg selv..... ;-)

Skrevet

Jeg synes det var interessant å se hvordan de bodde.. selv om det var ekkelt. Tenk om de fikk uventet besøk! Huset så ut til aldri å ha blitt vasket!

Husker en familie fra min barndomstid som ikke var i nærheten av det som beskrives, men likevel var det et samtaleemne blant både barn og voksne hvor rotete de hadde det. Blant annet så ryddet de ikke kjøkkenbordet før middag - tallerkener og kjeler ble plassert rett oppå hauger med aviser og andre papirer! ;-)

Men hos dem hadde jeg inntrykk av at det først og fremst gjaldt rot og støv - ikke direkte uhygieniske forhold mht mat etc

Skrevet

La oss nå si at det hadde vært så j*** hjemme hos meg. Ikke svarten om noen med tv-kamera har fått komme inn!

Skrevet

Ja, jeg også synes syndt på de... Og barna har jo bare lært av sine foreldre stakkars..

Uff, ja. Grenser ikke dette til omsorgssvikt???

Skrevet

Jeg syns også dette er omsorgssvikt..

Men uansett trenger de hjelp. Ingen i den familien har det noe godt.

Skrevet

La oss nå si at det hadde vært så j*** hjemme hos meg. Ikke svarten om noen med tv-kamera har fått komme inn!

Ja, kan du skjønne det! Skhjønner ikke engang at folk vil utsette seg for "konebytte" på TV heller, jeg! ;-))

Skrevet

Ja,enig det synes jeg... Det er virkelig ille at noen barn må vokse opp i noe slikt...

Skrevet

Jeg syns også dette er omsorgssvikt..

Men uansett trenger de hjelp. Ingen i den familien har det noe godt.

Hehe... Tror dere virkelig at dette er et "ordentlig hus"? Selvsagt er dette noe de bak programmet har satt opp selv. Utrolig hvor lettlurte man blir av å se for mye på tv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...