Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... Tror dere virkelig at dette er et "ordentlig hus"? Selvsagt er dette noe de bak programmet har satt opp selv. Utrolig hvor lettlurte man blir av å se for mye på tv.

Tror du ikke dette var et ekte hus? Det tror jeg. Jeg skriver_tror_, for jeg vet det jo naturligvis ikke.

Jeg har faktisk vært i et like grusomt hus en gang. Og de som bodde der, hadde det ikke godt...

Skrevet

Ja, kan du skjønne det! Skhjønner ikke engang at folk vil utsette seg for "konebytte" på TV heller, jeg! ;-))

Nei, jeg har tenkt på det samme.

Og barna, både i Ekstrem rengjøring og i Konebytte, har vel ikke valgt dette selv...

Skrevet

Nei, jeg har tenkt på det samme.

Og barna, både i Ekstrem rengjøring og i Konebytte, har vel ikke valgt dette selv...

Godt poeng!

Skrevet

Hehe... Tror dere virkelig at dette er et "ordentlig hus"? Selvsagt er dette noe de bak programmet har satt opp selv. Utrolig hvor lettlurte man blir av å se for mye på tv.

Det finnes mennesker som har det sånn, og det er ikke noe jeg 'tror'...

Jeg har sett det på nært hold, og hjulpet til med å vaske og rydde.

Desverre tar det ikke lang tid før det er like ille igjen.

Har også lest artikkel i avisen om en leilighet i oslo som ble rengjort for søppel og ekskrementer o.l

Det var bilde av den, og det er helt ufattelig at noen kunne bodd der...

Skrevet

Tror du ikke dette var et ekte hus? Det tror jeg. Jeg skriver_tror_, for jeg vet det jo naturligvis ikke.

Jeg har faktisk vært i et like grusomt hus en gang. Og de som bodde der, hadde det ikke godt...

De som virkelig lever slik, er kraftigem, psykiske tilfeller, og hadde da aldri stilt opp/fått være med på tv.

Skrevet

Det finnes mennesker som har det sånn, og det er ikke noe jeg 'tror'...

Jeg har sett det på nært hold, og hjulpet til med å vaske og rydde.

Desverre tar det ikke lang tid før det er like ille igjen.

Har også lest artikkel i avisen om en leilighet i oslo som ble rengjort for søppel og ekskrementer o.l

Det var bilde av den, og det er helt ufattelig at noen kunne bodd der...

Selvsagt finnes det mennesker som har det slik. Men det må være syke mennesker, og dermed har de ikke lov til å bli vist frem på tv som noen andre sirkusdyr.

Skrevet

Selvsagt finnes det mennesker som har det slik. Men det må være syke mennesker, og dermed har de ikke lov til å bli vist frem på tv som noen andre sirkusdyr.

Klarer de å passe på det selv, tror du? Eller blir de ofret pga underholdningsverdien. Jeg tipper det siste...

Skrevet

Jeg fatter ikke at noen kan få seg til å dele hus med 10 katter!! Ikke rart det var dritt på teppet og flekker på både møbler og tepper, for ikke å snakke om lukt, heldigvis slapp vi å kjenne den.

Nei, fy, rart de ikke var syk hele gjengen. Skal aldri mer rødme over mine hybelkaniner, de pisser tross alt ikke på møblene mine!

Skrevet

Jeg fatter ikke at noen kan få seg til å dele hus med 10 katter!! Ikke rart det var dritt på teppet og flekker på både møbler og tepper, for ikke å snakke om lukt, heldigvis slapp vi å kjenne den.

Nei, fy, rart de ikke var syk hele gjengen. Skal aldri mer rødme over mine hybelkaniner, de pisser tross alt ikke på møblene mine!

*lol*

Hehe, bra sagt:)) Nei, vi trenger ikke lengre rødme over noen hybelkaniner nei:)

Skrevet

Dette er selvfølgelig ikke sant. TV er ikke virkeligheten.

Ikke sikkert det var deres hus engang.. Samme med homsepatruljen, de har enten fått beskjed om å søple så mye som mulig i et par uker, eller leid en gammel bolig for anledningen.

Skrevet

Thank you!

Irriterer meg også over at alle tror at sånt er virkeligheten..

Skrevet

DET er jeg helt enig i...

Godt sagt!

Gjest rutangis netu
Skrevet

Kan nesten ikke tro at det finnes mennesker som frivillig viser fram et slikt grisehus, og innrømmer at de bor i det, på TV!

Må vel nesten være fake?

Skrevet

Har ikke sett programmet, men har registrert at det er engelske damer som skal vaske i amerikanske hjem.

Akkurat her slår fordommene mine ut i full blomst: jeg har opplevt myye mer skitne hus / dårlig hygiene i England enn i bakterie-hysteriske USA.

Men det fins jo alltid unntak :)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Man kan kanskje gå litt dypere, og se på mentaltilstanden til den det gjelder.

Jeg tror at sånne mennesker ikke er friske. Sannsynligvis dypt deprimerte mennesker, og om 2 mnd. ser det likedan ut om de ikke får profesjonell hjelp.

Syns litt synd på de, jeg....

I så fall er det jo grov utnyttelse av mennesker som ikke vet sitt eget beste!

Skal jeg være ærlig så virket vel ikke den familien til å være den glupeste? Får jo et inntrykk både av måten de prater og fører seg på.

Skrevet

Godt poeng!

Enig - syns jeg hører de på skolen;

- så deg på tv her om dagen Gunhild!

- ja, nå er jeg kjendis!

- ja, lort-Gunhild!

Gjest sirkusartister
Skrevet

Klarer de å passe på det selv, tror du? Eller blir de ofret pga underholdningsverdien. Jeg tipper det siste...

Nettopp! Bare se på Ricky Lake talk show f.eks. Ikke mors mest intelligente barn som er med der nei. De skulle vært beskyttet mot seg selv, men tror ikke det finnes noen lov om sånt.

Skrevet

Dette er selvfølgelig ikke sant. TV er ikke virkeligheten.

Ikke sikkert det var deres hus engang.. Samme med homsepatruljen, de har enten fått beskjed om å søple så mye som mulig i et par uker, eller leid en gammel bolig for anledningen.

Ekstrem rengjøring har jeg ikke sett, men jeg har absolutt ikke problemer med å tro på at det finnes menn som griser så fælt som enkelte av dem som er med i homsepatruljen.

Det jeg har adskillig mer problemer med å forstå, at opptil flere av dem likevel har dame som ønsker å flytte inn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...