Gå til innhold

gravid=økt mengde utflod?


Gjest annwe

Anbefalte innlegg

Er det slik at man kan får mer utflod ved graviditet? Vi prøver å bli gravid og jeg synes jeg etter forrige eggløsning mer utflod enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn var det ikke på meg.

Grunenn til at jeg spør, er at jeg synes å ha lest om dette i et diskusjonsforum en gang, men jeg kan huske feil. Dessuten blir man jo helt surr i hodet av å gå å vente. Man leter etter alle tegn med lupe... og håper å se noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunenn til at jeg spør, er at jeg synes å ha lest om dette i et diskusjonsforum en gang, men jeg kan huske feil. Dessuten blir man jo helt surr i hodet av å gå å vente. Man leter etter alle tegn med lupe... og håper å se noe...

Er det noe vi kan her på forumet er å lure og gruble!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant! Jeg er ganske ny her, men trives! Får svar på mye

Relativt ny selv, og det er godt å vite at vi er fler i samme båt!!!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunenn til at jeg spør, er at jeg synes å ha lest om dette i et diskusjonsforum en gang, men jeg kan huske feil. Dessuten blir man jo helt surr i hodet av å gå å vente. Man leter etter alle tegn med lupe... og håper å se noe...

He he. vet nå akkurat hvordan det er. Men med nr. 1 så merket jeg ingenting, absolutt ingenting før mensen uteble.. Men nå som vi prøver på nr. 2 og jeg vet hvordan symptomer man KAN få leter jeg etter alle, (huff). Når jeg ble gravid med nr. 1 så regnet jeg ikke med å bli gravid så fort, go tenkte overhodet ikke på symptomer.. Men NÅ derimot ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt forum. Rykende ferskt ennå nesten.

Vet det, men det er ikke så lenge siden jeg kom hit i det hele tatt vet du!!! Har ikke vært på noe sånt forum ennå før...

Vet at det var du som fiksa!! Du er flink!!!!

Åssen går det nå? Blir det noe mensen på deg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid i 10. uke og har så langt hatt mindre utflod enn jeg pleier i skyklus. Men det lille som kommer har helt annerledes "konsistens" enn normalt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolly24

Vet det, men det er ikke så lenge siden jeg kom hit i det hele tatt vet du!!! Har ikke vært på noe sånt forum ennå før...

Vet at det var du som fiksa!! Du er flink!!!!

Åssen går det nå? Blir det noe mensen på deg???

Jeg går og venter på mensen som skal/skal ikke komme ca.9.feb.Jeg synes også nå etter eggløsningen at jeg har hatt mye utflod noen dager..Har 2 barn fra før,men rakk ikke tenke på symptomer før graviditeten var et faktum.Håper at jeg er gravid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det, men det er ikke så lenge siden jeg kom hit i det hele tatt vet du!!! Har ikke vært på noe sånt forum ennå før...

Vet at det var du som fiksa!! Du er flink!!!!

Åssen går det nå? Blir det noe mensen på deg???

Nja...

Så du er rykende fersk doler i det hele tatt altså? Jeg husker mange nick, men langt i fra alle, så jeg regnet med at du hadde vært her en stund.

Hvordan fant du frem til dol første gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja...

Så du er rykende fersk doler i det hele tatt altså? Jeg husker mange nick, men langt i fra alle, så jeg regnet med at du hadde vært her en stund.

Hvordan fant du frem til dol første gang?

Nei hvordan jeg fant det? Trur jeg søkte på gravid på kvasier og da kom det her opp!!! Veldig bra forum!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hvordan jeg fant det? Trur jeg søkte på gravid på kvasier og da kom det her opp!!! Veldig bra forum!!!

Sukk, ja. Men egentlig så ønsker jeg meg bort fra det. Det går nok minst et halvår før det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, ja. Men egentlig så ønsker jeg meg bort fra det. Det går nok minst et halvår før det skjer.

Uff kjedelig!

Har du fått mensen? Har du testa? Eller skulle du teste til helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff kjedelig!

Har du fått mensen? Har du testa? Eller skulle du teste til helga?

Jeg har hatt den minste mensen en kan tenke seg fra i går ca. Jeg fikk litt blod på papiret i går og en gang i dag, men det kommer ingenting ellers. Kun en gang per dag.

Dessuten klarte jeg ikke holde fingrene borte fra CBen som lå i skapet. Det er nå 12 dager siden eventuell kanskje-el og negativ test.

Var det ikke det jeg visste, det ble ikke noe denne gangen heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt den minste mensen en kan tenke seg fra i går ca. Jeg fikk litt blod på papiret i går og en gang i dag, men det kommer ingenting ellers. Kun en gang per dag.

Dessuten klarte jeg ikke holde fingrene borte fra CBen som lå i skapet. Det er nå 12 dager siden eventuell kanskje-el og negativ test.

Var det ikke det jeg visste, det ble ikke noe denne gangen heller...

Er du sikkert på at det ikke kan være postivt om et par dager?

Jeg tør ikke sjekke før etter helga!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikkert på at det ikke kan være postivt om et par dager?

Jeg tør ikke sjekke før etter helga!!!

Jeg ble knust da jeg så blodet i går, og jeg ble knust da jeg så blodet i dag. Og jeg ble knust da jeg så testresultatet.

Det føles mye bedre å være negativ enn forhåpningsfull akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble knust da jeg så blodet i går, og jeg ble knust da jeg så blodet i dag. Og jeg ble knust da jeg så testresultatet.

Det føles mye bedre å være negativ enn forhåpningsfull akkurat nå.

Skjønner deg utrolig godt! Det der er helt forferdelig! Like håpefull hver gang... Men like skuffa hver gang å!!!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...