Gå til innhold

gravid=økt mengde utflod?


Gjest annwe

Anbefalte innlegg

Skjønner deg utrolig godt! Det der er helt forferdelig! Like håpefull hver gang... Men like skuffa hver gang å!!!...

Måtte snufse bort et par tårer i går ja.

Det føles bare for kjipt. Vi rekker kanskje en prøveperiode til, det spørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte snufse bort et par tårer i går ja.

Det føles bare for kjipt. Vi rekker kanskje en prøveperiode til, det spørs.

En prøveperiode til? Før hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke mer utflod og er gravid...

men det har jeg. og jeg er også gravid.

jeg hadde mye mer utflod i første svangerskap også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det har jeg. og jeg er også gravid.

jeg hadde mye mer utflod i første svangerskap også...

Jada, selv om du og flere andre har det, så betyr ikke det at man kan sett = mellom gravid og mer utflod.. Poenget mitt er at alle graviditeter er forksjllig fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, selv om du og flere andre har det, så betyr ikke det at man kan sett = mellom gravid og mer utflod.. Poenget mitt er at alle graviditeter er forksjllig fra person til person.

jeg sa vel ingenting om at ALLE får mer utflod når di blir gravid, spirello.

hvis du forsto det slik, så var det ikke det jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går og venter på mensen som skal/skal ikke komme ca.9.feb.Jeg synes også nå etter eggløsningen at jeg har hatt mye utflod noen dager..Har 2 barn fra før,men rakk ikke tenke på symptomer før graviditeten var et faktum.Håper at jeg er gravid!!

Det er greit å høre hvordan det arter seg for flere. Man aner håp i hengende snøre og leter etter symptomer. Alle forandringer gjør at man håper. Lykke til videre. Jeg gleder meg til det blir min tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det har jeg. og jeg er også gravid.

jeg hadde mye mer utflod i første svangerskap også...

Da blir det spennende å se hva som skjer. Man blir opphengt i forandringer i kroppen og håper at den minste forandring betyr at ønsker blir oppfylt...Lykke til med svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...