Gå til innhold

Norge, hva skjer i kulissene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tvangsinnleggelse brukes kun mot svært syke mennesker.

Juklerødsaken var grusom, men fra en helt annen tid. Vi gjør ikke sånt nå lenger (håper jeg)

Skrevet

Juklerødsaken var grusom, men fra en helt annen tid. Vi gjør ikke sånt nå lenger (håper jeg)

Vel, nå er ikke Taftø-saken så gammel, og appellen går jo til selveste statsminister Bondevik, så en kan jo begynne å lure på hva som foregår.

Makt korrumperer, you know.

Skrevet

Den websiden linken går til, er vel ikke de folkene jeg har mest tillit til, for å si det slik.

Når domenet til "Folkeaksjonen mot EU" heter "landsforraderi" så er vi nok laaangt ute i brunskjortenes rekker.

Skrevet

Den websiden linken går til, er vel ikke de folkene jeg har mest tillit til, for å si det slik.

Når domenet til "Folkeaksjonen mot EU" heter "landsforraderi" så er vi nok laaangt ute i brunskjortenes rekker.

Jeg er langt på vei enig i det. Men det er ikke bare her jeg leser om Synnøve Fjellbakk Taftø, hvis du søker på navnet på Google, så foreligger det en god del lektyre rundt denne personens skjebne.

At enkelte pressgrupper bruker henne i sin propaganda er vel ikke til å unngå, men vi som er openminded og relativt opplyste klarer vel å se over den bermen, ikke?

Skrevet

Vanskelig å få mening i omtalen på nettsiden. Noe skurrer, ingen røyk uten ild ? Har Amnesty som gjerne står for mer saklighet, omtalt dette ?

Skrevet

Vanskelig å få mening i omtalen på nettsiden. Noe skurrer, ingen røyk uten ild ? Har Amnesty som gjerne står for mer saklighet, omtalt dette ?

Ikke som jeg vet.

Jeg er en annen
Skrevet

Juklerødskaen har blitt helt feilaktig framstilt av media og Gaustad sykehus har ikke kunnet forsvare seg tilstrekkelig pga. taushetsplikten. Juklerød var sinnslidende, Gaustad sykehus forsøkte å hjelpe ham på best mulig måte.

Det eneste som er sjokkerende i "Juklerød-saken" er den elendeige journalistikken som bel bedrevet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...