Gå til innhold

Hva mener dere om dette da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, Den Brune Bermen utenfor UDI, som selvsagt påvirker saksbehandlerene i UDI.

På samme måte som Barnevernet påvirkes av hysteri i media.

Sitat:Nei, Den Brune Bermen utenfor UDI, som selvsagt påvirker saksbehandlerene i UDI.

Ha ha ha. i dag er du mer underholdende enn noengang tidligere!

Er det den brune og svarthudede bermen i UDI som påvirkes av den brune bermen utenfor?

*LOL*

Skrevet

Sitat:Nei, Den Brune Bermen utenfor UDI, som selvsagt påvirker saksbehandlerene i UDI.

Ha ha ha. i dag er du mer underholdende enn noengang tidligere!

Er det den brune og svarthudede bermen i UDI som påvirkes av den brune bermen utenfor?

*LOL*

Nei, det er de vanlige medarbeiderene i UDI som påvirkes av hysteriske innvandrer-fientlige avisoppslag og Den Brune Berme (som du vet meget godt henviser til politiske organisasjoner som hadde for vane å bruke brune skjorter).

Skrevet

Nei, det er de vanlige medarbeiderene i UDI som påvirkes av hysteriske innvandrer-fientlige avisoppslag og Den Brune Berme (som du vet meget godt henviser til politiske organisasjoner som hadde for vane å bruke brune skjorter).

Bortsett fra at du avslører en fatal mangel på kunnskap om UDI, om deres integritet, og også hvilken hudfarge mange av de ansatte der har, er dette noe bortimot det tåpligste jeg har sett deg prestere på lange tider.

Skrevet

1) At han frivillig utsetter seg for fare, er noe HELT annet enn at den norske STAT utsetter ham for fare.

2) Hvis han er farlig, så bør han selvsagt fengsles i Norge, som en del av det norske "bidraget" til kampen mot terrorisme.

Svinet har heldigvis et gjeldende utvisningsvedtak på seg, så da er det bare å håpe og tro at UD snarest mulig anser det som trygt nok for både ham og flere andre falsknere i samme situasjon å returnere tilbake dit pepper'n gror.

Skrevet

Bortsett fra at du avslører en fatal mangel på kunnskap om UDI, om deres integritet, og også hvilken hudfarge mange av de ansatte der har, er dette noe bortimot det tåpligste jeg har sett deg prestere på lange tider.

Hvor har jeg skrevet noe om ansatte i UDIs hudfarge?

Ikke det?

Skrevet

Svinet har heldigvis et gjeldende utvisningsvedtak på seg, så da er det bare å håpe og tro at UD snarest mulig anser det som trygt nok for både ham og flere andre falsknere i samme situasjon å returnere tilbake dit pepper'n gror.

Mener du han er terrorist?

Skrevet

Mener du han er terrorist?

I følge flere som har hatt nær kontakt med ham i Irak, er det liten tvil om det.

At den meget strenge praksis vi i Norge har for bevisføring ikke holder til å få ham dømt, er noe helt annet.

Skrevet

I følge flere som har hatt nær kontakt med ham i Irak, er det liten tvil om det.

At den meget strenge praksis vi i Norge har for bevisføring ikke holder til å få ham dømt, er noe helt annet.

Altså, enten er han terrorist, og da skal han fengsles, og ikke deporteres. Vi skal ikke eksportere terrorister.

Eller så er han ikke terrorist, og da er det selvsagt ingen grunn til å deportere ham.

Skrevet

Altså, enten er han terrorist, og da skal han fengsles, og ikke deporteres. Vi skal ikke eksportere terrorister.

Eller så er han ikke terrorist, og da er det selvsagt ingen grunn til å deportere ham.

Igjen skravler du mot bedre vitende. Det er forbudt og i strid med hans oppholdstillatelse å returnere til Irak slik han ved gjentatte tilfelelr har gjort, og jeg er hellig overbevist om at UDI's stående utvisningsvedtak på Krekar er atskillig bedre juridisk grunnfestet enn ditt sannseløse vrøvl og synsing.

Skrevet

Igjen skravler du mot bedre vitende. Det er forbudt og i strid med hans oppholdstillatelse å returnere til Irak slik han ved gjentatte tilfelelr har gjort, og jeg er hellig overbevist om at UDI's stående utvisningsvedtak på Krekar er atskillig bedre juridisk grunnfestet enn ditt sannseløse vrøvl og synsing.

Selvsagt synes du det! *knegg*

Skrevet

Det viser jo bare hva som skjer når man gjør knefall for populisme og "den brune berme".

Kvinnen er en ressurs for Norge.

Med vennlig hilsen

Og hvis hun ikke var en ressurs for Norge..?

Jeg er tilhenger av at regler følges, men enslige kvinner kan jeg ikke se at utgjør noen "trussel".

Skrevet

Eller, han kan være terrorist,men Norsk politi klarer ikke å bevise det..

En annen ting jeg har reagert på, er at kona hans er norsk statsborger, og klarer ikke å snakke ett forståelig ord norsk.

Hva er kriteriene for norsk statsborgerskap?

Skrevet

Eller, han kan være terrorist,men Norsk politi klarer ikke å bevise det..

En annen ting jeg har reagert på, er at kona hans er norsk statsborger, og klarer ikke å snakke ett forståelig ord norsk.

Hva er kriteriene for norsk statsborgerskap?

Hei,

Hvis man ikke kan bevise at han er terrorist, så er han selvsagt ikke å betrakte som terrorist, akkurat som norsk politi ikke kan bevise at du er terrorist.

Hva er relevansen av om hun snakker godt norsk? Det er da ikke krav om å snakke norsk for å bli norsk statsborger, f. eks. en same som ikke snakker norsk men samisk.

Man kan søke om statsborgerskap etter at man har bodd her i 7 år. Noen få statsløse individer kan nok få det før.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Og hvis hun ikke var en ressurs for Norge..?

Jeg er tilhenger av at regler følges, men enslige kvinner kan jeg ikke se at utgjør noen "trussel".

Hei,

At hun er en ressurs viser jo bare dobbelt opp hvor idiotisk det er at vi gjør knebøy for Den Brune Berme, og utviser mennesker som enten er eller burde være en ressurs for landet. Og selvsagt har vi også plikt til å ta vare på de som ikke er ressurser også.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Hvis man ikke kan bevise at han er terrorist, så er han selvsagt ikke å betrakte som terrorist, akkurat som norsk politi ikke kan bevise at du er terrorist.

Hva er relevansen av om hun snakker godt norsk? Det er da ikke krav om å snakke norsk for å bli norsk statsborger, f. eks. en same som ikke snakker norsk men samisk.

Man kan søke om statsborgerskap etter at man har bodd her i 7 år. Noen få statsløse individer kan nok få det før.

Med vennlig hilsen

Javel, jeg trodde man måtte vise at man behersket språket i det landet man ville ha pass i, men der tok jeg altså feil.

Samer er jo norske ved fødselen, og de fleste er vel tospråklige.

Synes uansett veldig synd på de som bor her og ikke kan gjøre seg forstått. Det må være veldig vanskelig (og kjedelig) i hverdagen.

Får håpe gubben kan norsk da, så barna blir fukgt opp på skolen.

Skrevet

Javel, jeg trodde man måtte vise at man behersket språket i det landet man ville ha pass i, men der tok jeg altså feil.

Samer er jo norske ved fødselen, og de fleste er vel tospråklige.

Synes uansett veldig synd på de som bor her og ikke kan gjøre seg forstått. Det må være veldig vanskelig (og kjedelig) i hverdagen.

Får håpe gubben kan norsk da, så barna blir fukgt opp på skolen.

Hei,

Ja, selvsagt er det en stor tragedie for den det gjelder når de ikke mestrer språket. Som oftest er det jo slik at ungene lærer det før foreldrene, uansett.

Det sagt, det er utrolig mange i Norge som ikke engang snakker engelsk, så at det vil være noen som ikke lærer seg norsk, er likeledes forståelig. Det er tross alt mange som er analfabeter, og da er det utrolig vanskelig å lære et annet språk, særlig hvis man ikke er ungdom mer.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Trodde man fikk automatisk oppholdstillatelse når man giftet seg med en "innbygger".

Skrevet

Trodde man fikk automatisk oppholdstillatelse når man giftet seg med en "innbygger".

Det gjør man. Men den opphører hvis ekteskapet brytes før det gått 3 år.

Dette er for å hindre pro-forma ekteskap, eller personer som ønsker å utnytte norske borgere i enda høyere grad enn det som alt gjøres.

Skrevet

Ja, heldigvis. De er (som de fleste rettigheter) nettopp laget for å beskytte dem som trenger beskyttelse, og som vil være i fare i hjemlandet.

Akkurat som da nordmenn flyktet til Sverige.

Det du ikke VIL se er at dette rigide regelverket er til vesentlig større beskyttelse for de kriminelle enn for de som ikke har noe å frykte.

Og det er vel den beste måten vi kan gå frem på for å sørge for at Norge blir et "fristed" for all verdens kriminelle drittsekker.

Du anser vel det bare for en ubetydelig liten "bivirkning", mens realitetene er at det vil være fullstendig ødeleggende for Norge og alle de som har en ærlig og reell grunn for å komme hit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...