Mary Poppins Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Huff oppdaget istad at jeg har mistet den ene diamant ørepynten min. Aner ikke hvor jeg kan ha mistet den, men den har dettet ut av hullet enten igår eller idag. Kan jo være hvor som helst. argh så utrolig ergerlig:-( Det som er spesielt kjedelig med å miste ørepynt er at jeg kan vel ikke få kjøpt bare én? noen som vet om jeg kan få laget en lik en som den andre min? De er bare enkle en-stens diamant ørepynt. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Om den er mistet hjemme, så setter du en ny støvsugerpose i støvsugere, går nøye over hele huset og støvsuger ALT, og så tømmer du posen etterpå. Jeg fant min på den måten, men aner ikke hvor den var henne. - Og huset ble støvfritt fra topp til tå. 0 Siter
Moraki Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Om den er mistet hjemme, så setter du en ny støvsugerpose i støvsugere, går nøye over hele huset og støvsuger ALT, og så tømmer du posen etterpå. Jeg fant min på den måten, men aner ikke hvor den var henne. - Og huset ble støvfritt fra topp til tå. Det samme skjedde med meg en gang. Det jeg gjorde var at jeg kjøpte billige "diamant" øredobber fra H&M (eller et annet sted) som lignet mest på den ordentlige jeg allerede hadde. Det blir selvsagt ikke det samme, men det går hvis det er krise. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Jeg har sett at noen gullsmeder selger enkle diamantøredobber. Men det skal jo matche med carat og renhet... Hvis du ikke finner den, får du ta et hull i til i det ene øret, vips så har du plass til den du har igjen. Så kan du ønske deg et "helt" par til senere Det blir lekkert... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.