Gå til innhold

Mallorca, Ca'n picafort palace..

Anbefalte innlegg

Gjest martemamma
Skrevet

Noen som har vært der? Vi snuser på sydenturer nå, og det ser jo veldig fint ut der? Hvordan er det for barn? Vi reiser sammen med to søstre av meg med fam, tilsammen 7 barn mellom 1-9 år. Finnes det noe for dem alle der? Ellers noen tips til hva en kan gjøre der?

Skrevet

Mallorca er kjipt. Tyskerne har kjøpt nesten hele øya, og ting går enten på spansk eller tysk. Det gjelder sikkert ikke hele øya, men da jeg var der sist fikk jeg fullstendig avsmak for hvordan tyskerne fullstendig hadde overtatt stedet.

".............................."

Skrevet

Kan jeg få anbefale de greske øyene Chios og Lesvos? :-)

Jeg har vært mange turer på Chios og nå til sommeren skal vi til Lesvos. Begge store øyer uten den masseturismen som ellers preger mange andre øyer, men allikevel noe utbygd for turisme i en viss målestokk da. Men ingen "bamse-klubber" om det er en målsetning.

Det er bare Lilleput Reiser som har charter til Chios i år, men både Ving, Saga og Apollo, samt Lilleput har reiser til Lesvos.

Bare spør om du vil vite mer :-)

Skrevet

Nordkysten av Mallorca er et eldorado for barn.

Jeg ville nok valgt Alcudia 12 km siden du skal ha med så mange barn. Da bor du midt i smørøyet, med et gedigent aktivitetstilbud.

Ca'n picafort er litt mer søvnig, og passer best for voksne som vil ha det litt roligere.

Skrevet

Mallorca er kjipt. Tyskerne har kjøpt nesten hele øya, og ting går enten på spansk eller tysk. Det gjelder sikkert ikke hele øya, men da jeg var der sist fikk jeg fullstendig avsmak for hvordan tyskerne fullstendig hadde overtatt stedet.

".............................."

da jeg var der i høst var det bare engelskmenn! :)

Jeg var i Puerto de Pollensa.

Skrevet

da jeg var der i høst var det bare engelskmenn! :)

Jeg var i Puerto de Pollensa.

Mulig det bare er den ene siden :-)

Uansett gidder jeg aldri å dra på ferie til et sted hvor turister av èn nasjonalitet dominerer fullstendig.

"............................"

Skrevet

Mulig det bare er den ene siden :-)

Uansett gidder jeg aldri å dra på ferie til et sted hvor turister av èn nasjonalitet dominerer fullstendig.

"............................"

sant det :-)

Skrevet

Vi var på Ca`n Picafort Palace for 3 år siden, da det var helt nybygd - og det var topp sted å være med barna. Det var lagt opp til å være et familehotell, masse unger, aktiviteter, leker etc. Vi koste oss hvertfall skikkelig, og kunne godt tenkt oss tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...