Gå til innhold

Auschwitz: Bildene vi aldri må glemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg antar at flere drap der muslimer har drept nordmenn, er rimelig kjent.

Jo, selvsagt har det forekommet.

Hvordan ble det automatisk "rasistdrap"?

Skrevet

Og lar vi islamittene få det som de vil, så er det noe tilsvarende vi vil oppleve.

Men DET er visst noe som har gått deg hus forbi....

Skrevet

Og lar vi islamittene få det som de vil, så er det noe tilsvarende vi vil oppleve.

Men DET er visst noe som har gått deg hus forbi....

Har du sett noen som støtter islamistene her?

Ikke det?

Det nærmeste må vel være Den Brune Berme, med deres motstand mot Menneskerettighetene. Husk det.

Skrevet

Ikke det?

Det nærmeste må vel være Den Brune Berme, med deres motstand mot Menneskerettighetene. Husk det.

I alle tråder om Midtøsten støtter sør islamistene i kampen mot jødene og jødenes stat, Israel.

Skrevet

Ikke det?

I de aller fleste tråder om islamister og deres ugjerninger, så trår du støttende til mot dem gjenom dine stadige forsvar og/eller uansvarliggjørelse for deres handlinger.

Du er deres største støttespiller he rpå DOL Sør, men jeg ser at du nok en gang ikke er mann nok til å stå for det du tidligere har skrevet.

Skrevet

I alle tråder om Midtøsten støtter sør islamistene i kampen mot jødene og jødenes stat, Israel.

Med tanke på at Sharon og Bush har uttalt at de er "for" opprettelsen av en palestinsk stat, så mener du altså at både Sharon og Bush er islamitter?

Skrevet

I de aller fleste tråder om islamister og deres ugjerninger, så trår du støttende til mot dem gjenom dine stadige forsvar og/eller uansvarliggjørelse for deres handlinger.

Du er deres største støttespiller he rpå DOL Sør, men jeg ser at du nok en gang ikke er mann nok til å stå for det du tidligere har skrevet.

*ler*

Og jeg ser du igjen må dikte opp løgn om hva jeg tidligere har skrevet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...