Gå til innhold

Gratulerer med navndagen Gurli

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Teit innlegg :o), men så at Gurli hadde navndag i dag og siden det sikkert er mange her inne som heter det så benytter jeg anledningen til å gratulere.

fei1365380229
Skrevet

Gurli?

Ja stod nå så, aldri hørt det før jeg. Syns det var rart at et såpass uvanlig navn var tatt med på listen.

Gjest Erna T.
Skrevet

Jøss, det var jo en del som hadde det navnet, men ærlig talt Erna. Erna er nå ikke så pent det heller? :)

Nettopp derfor jeg har det nicket.

*lol*

Gjest LucySky
Skrevet

*lol*

Mange steder i landet er det et ikke helt uvanlig navn, men mest på eldre damer nå. De jeg veit om, uttaler det Gørli.

Erna var også moderne for ganske lenge siden, det var liksom mer by-prega det, da. Har ingen tanter som heter Ruth og Erna og Elsa og Margit og slikt? Og Gurly.

Det er moter i navn, som alt annet.

Gjest Shira12
Skrevet

*lol*

Når jeg hører navnet Erna, ser jeg for meg hun moren til Nils (var det han het?, spilt av Sven Nordin) i mot i brøstet. ;-)

Pst.. Og Jern-Erna

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...