Gjest baremei Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Denne achmad-te-tingen eller hva den het.. utrolig god te. Iallefall med ferskensmak. Jepp.Jeg har ikke smakt den med fersken, men takk for tipset:) 0 Siter
citoyen Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Lan Gui Ren. Mmm. Men te-pusheren min er tom for den, så for øyeblikket veksler jeg mellom Tie Guan Yin, Lapsang og Golden Lily. 0 Siter
Lucretia Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 London Fruit & Herb Company har mange gode te'er. Solbær er veldig god. Bjørnebær te er også godt, vet ikke om LF&HC har, har ikke sett etter, har bare drukket bjørnebærte på kafé. Utrolig godt. 0 Siter
annegunn Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Jeg kjenner mange kaffedrikkere som elsker pulverkaffe og foretrekker det. Faktisk når jeg 1 gang i året besøker slekta får jeg pulverkaffe over alt "/&¤#&¤!#". Men selv liker jeg faktisk pose-te bedre enn løs te når det gjelder twinnings og andre "vanlige" teer. Noen særinger vil man alltid finne overalt, uten at det ødelegger statistikken :-) Men hvor mange serveringssteder finner man som har noe annet enn posete? Og hvor mange har pulverkaffe? Jeg jobber på et sted hvor det ikke er tillatt med vannkoker og er hevist til en sånn varmtvannsdispenser i kantina. Det er _ikke_ bra, posete eller ikke. 0 Siter
MsSophie Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Drikker ikke mye te, men gjør jeg det - så skal det være "svart-te", og ikke noe frukt-skivp-greier. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Twinngs Earl Grey. Med tre sukketter og melk. 0 Siter
annegunn Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Den store favoritten er nok twinnings earl grey. Ellers elsker jeg alle twinnings sine frukt-teer, og tetley sin "english breakfast-tea" i drawstring-variant. Celestial seasonings tuscany orange spicer er en kjempegod kanelte, og yogi-te med kanelsmak er også godt. Celestial seasonings er ikke te da... *spikker en flis* Men hvor kjøper du det? Husker fatter'n hadde med noe fra utlandet en gang, men det må være lenge siden. Drikker en del sånt jeg også, men det meste kjøper jeg i Frankrike eller England. Det er ikke mye jeg har funnet her som jeg liker, med unntak av London Herb and Spice. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Grønn te med sitron, og Russian Earl Grey (Lipton) 0 Siter
Gjest dudass Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Er det et middel mot ufrivillig enslighet? *håpefull* hahaha, jeg er ikke enslig så jeg vet ikke. Men den er innmari god og jeg tror nok at den hjelper mot litt av hvert;o) 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Jeg liker best kaffe. Men Bestemors Frukthage er god - det er ikke svart te så den drikker jeg av og til på kvelden.Jeg drikker andre teer også men jeg husker ikke hva de heter. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 hahaha, jeg er ikke enslig så jeg vet ikke. Men den er innmari god og jeg tror nok at den hjelper mot litt av hvert;o) *løper og kjøper* 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Celestial seasonings er ikke te da... *spikker en flis* Men hvor kjøper du det? Husker fatter'n hadde med noe fra utlandet en gang, men det må være lenge siden. Drikker en del sånt jeg også, men det meste kjøper jeg i Frankrike eller England. Det er ikke mye jeg har funnet her som jeg liker, med unntak av London Herb and Spice. Hvorfor regnes ikke det som te? Jeg har kjøpt den typen på helsekost forretning, så du kan jo prøve der:) 0 Siter
tiliti Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Noen særinger vil man alltid finne overalt, uten at det ødelegger statistikken :-) Men hvor mange serveringssteder finner man som har noe annet enn posete? Og hvor mange har pulverkaffe? Jeg jobber på et sted hvor det ikke er tillatt med vannkoker og er hevist til en sånn varmtvannsdispenser i kantina. Det er _ikke_ bra, posete eller ikke. Kantina på høgskolen bruker sånn vannvarmer, sånn som man setter ferdigtraktet kaffe på. Urk. Må varme det i mikroen etter jeg har kjøpt te, hehe, Og de koker i kasserolle og gjerne en liter i slengen mens man står og venter. Service, neida. Celestial seasonings har mange forskjellige ting, alt fra krydder eller urtet trukket i vann, til vanlig svart te med diverse tilsetninger. Life helsekostforretningene fører iallefall en del av dem, eller du kan bestille på nett, alltea.com 0 Siter
Gjest hva het den og hvor fikk du tak i den? Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Kjøpte forresten tyggis med eplesmak idag, nam nam, har trykt i meg en hel pakke... . 0 Siter
April Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Solskinnste, Fyldig, litt syrlig med litt forskjellig frukt og kanel bl.a. 0 Siter
Gjest hei, følg med a Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Nesten alt fra Twinings. For tida mye solbær, ville bær, osv. Snart kommmer Cherry Tea på markedet igjen også. Mmmm. du finner den i en miks-pakke også. mmmm så god den er 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 . Vet ikke hva den het, kjøpte den på Europris, var sånn etterligning av Hubba Bubba. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.