Gå til innhold

FU:favortitt te

Anbefalte innlegg

Gjest baremei
Skrevet

Denne achmad-te-tingen eller hva den het.. utrolig god te. Iallefall med ferskensmak.

Jepp.Jeg har ikke smakt den med fersken, men takk for tipset:)

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tiliti

6

• cecily

4

• flisa

3

• annegunn

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Lan Gui Ren. Mmm. Men te-pusheren min er tom for den, så for øyeblikket veksler jeg mellom Tie Guan Yin, Lapsang og Golden Lily.

Skrevet

London Fruit & Herb Company har mange gode te'er. Solbær er veldig god.

Bjørnebær te er også godt, vet ikke om LF&HC har, har ikke sett etter, har bare drukket bjørnebærte på kafé. Utrolig godt.

Skrevet

Jeg kjenner mange kaffedrikkere som elsker pulverkaffe og foretrekker det. Faktisk når jeg 1 gang i året besøker slekta får jeg pulverkaffe over alt "/&¤#&¤!#".

Men selv liker jeg faktisk pose-te bedre enn løs te når det gjelder twinnings og andre "vanlige" teer.

Noen særinger vil man alltid finne overalt, uten at det ødelegger statistikken :-)

Men hvor mange serveringssteder finner man som har noe annet enn posete? Og hvor mange har pulverkaffe?

Jeg jobber på et sted hvor det ikke er tillatt med vannkoker og er hevist til en sånn varmtvannsdispenser i kantina. Det er _ikke_ bra, posete eller ikke.

Skrevet

Drikker ikke mye te, men gjør jeg det - så skal det være "svart-te", og ikke noe frukt-skivp-greier.

Skrevet

Twinngs Earl Grey. Med tre sukketter og melk. :)

Skrevet

Den store favoritten er nok twinnings earl grey.

Ellers elsker jeg alle twinnings sine frukt-teer, og tetley sin "english breakfast-tea" i drawstring-variant.

Celestial seasonings tuscany orange spicer er en kjempegod kanelte, og yogi-te med kanelsmak er også godt.

Celestial seasonings er ikke te da... *spikker en flis*

Men hvor kjøper du det? Husker fatter'n hadde med noe fra utlandet en gang, men det må være lenge siden. Drikker en del sånt jeg også, men det meste kjøper jeg i Frankrike eller England. Det er ikke mye jeg har funnet her som jeg liker, med unntak av London Herb and Spice.

Skrevet

Grønn te med sitron, og Russian Earl Grey (Lipton)

Skrevet

Er det et middel mot ufrivillig enslighet?

*håpefull*

hahaha, jeg er ikke enslig så jeg vet ikke. Men den er innmari god og jeg tror nok at den hjelper mot litt av hvert;o)

Gjest Uglemor
Skrevet

Jeg liker best kaffe. Men Bestemors Frukthage er god - det er ikke svart te så den drikker jeg av og til på kvelden.Jeg drikker andre teer også men jeg husker ikke hva de heter.

Gjest baremei
Skrevet

hahaha, jeg er ikke enslig så jeg vet ikke. Men den er innmari god og jeg tror nok at den hjelper mot litt av hvert;o)

*løper og kjøper* :)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Celestial seasonings er ikke te da... *spikker en flis*

Men hvor kjøper du det? Husker fatter'n hadde med noe fra utlandet en gang, men det må være lenge siden. Drikker en del sånt jeg også, men det meste kjøper jeg i Frankrike eller England. Det er ikke mye jeg har funnet her som jeg liker, med unntak av London Herb and Spice.

Hvorfor regnes ikke det som te? Jeg har kjøpt den typen på helsekost forretning, så du kan jo prøve der:)

Skrevet

Noen særinger vil man alltid finne overalt, uten at det ødelegger statistikken :-)

Men hvor mange serveringssteder finner man som har noe annet enn posete? Og hvor mange har pulverkaffe?

Jeg jobber på et sted hvor det ikke er tillatt med vannkoker og er hevist til en sånn varmtvannsdispenser i kantina. Det er _ikke_ bra, posete eller ikke.

Kantina på høgskolen bruker sånn vannvarmer, sånn som man setter ferdigtraktet kaffe på. Urk. Må varme det i mikroen etter jeg har kjøpt te, hehe, Og de koker i kasserolle og gjerne en liter i slengen mens man står og venter. Service, neida.

Celestial seasonings har mange forskjellige ting, alt fra krydder eller urtet trukket i vann, til vanlig svart te med diverse tilsetninger. Life helsekostforretningene fører iallefall en del av dem, eller du kan bestille på nett, alltea.com

Gjest hva het den og hvor fikk du tak i den?
Skrevet

Kjøpte forresten tyggis med eplesmak idag, nam nam, har trykt i meg en hel pakke...

.

Skrevet

Solskinnste, Fyldig, litt syrlig med litt forskjellig frukt og kanel bl.a.

Gjest hei, følg med a
Skrevet

Nesten alt fra Twinings. For tida mye solbær, ville bær, osv. Snart kommmer Cherry Tea på markedet igjen også. Mmmm.

du finner den i en miks-pakke også. mmmm så god den er

Gjest Shira12
Skrevet

.

Vet ikke hva den het, kjøpte den på Europris, var sånn etterligning av Hubba Bubba.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...